نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۹

تولید زورو، Gotham Knights و پیش‌درآمد Supernatural برای شبکه CW

شبکه‌ی سی‌دابلیو سفارش ساخت قسمت نخست سریال‌های The Winchesters ،Walker: Independence و Gotham Knights و نگارش ۶ فیلم‌نامه برای سریال زورو را صادر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی The CW در تلاش برای تولید اسپین‌آف دیگری از سریال فانتزی درام Supernatural (سوپرنچرال) است. این شبکه‌ی تلویزیونی سفارش ساخت قسمت آزمایشی سریال The Winchesters (خانواده‌ی وینچستر) را صادر کرد که ماجراهای والدین دین با نقش‌آفرینی جنسن اکلس و سم با بازی جرد پادالکی از سریال Supernatural را دنبال می‌کند؛ سریالی که با پخش فصل ۱۵ در سال ۲۰۲۰ پایان یافت.

شبکه‌ی سی‌دابلیو به تولید پایلوت سریال اسپین‌آف Walker: Independence (واکر: استقلال) و پایلوت سریال Gotham Knights (شوالیه‌های گاتهام) نیز چراغ سبز نشان داده است. فارغ از این موارد، این شبکه شش فیلم‌نامه‌ی دیگر را برای سریال درام Zorro (زورو) سفارش داده است که رابرت رودریگز را در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی دارد. این سفارش‌ها درحالی صادر شد که مالک‌های The CW یعنی شرکت‌های وارنر و ViacomCBS به‌دنبال فروش احتمالی شبکه هستند. از شرکت Nexstar نیز به‌عنوان خریدار احتمالی این شبکه نام برده می‌شود.

شخصیت‌های سریال Supernatural در منطقه‌ی جنگلی

سریال The Winchesters سومین اسپین‌آف احتمالی Supernatural خواهد بود که پس از سریال Bloodlines (ردهای خون) و سریال Wayward Sisters (خواهران ویوارد) چراغ سبز تولید قسمت آزمایشی دریافت می‌کند. پایلوت دو اسپین‌آف قبلی در طول پخش سریال اصلی ساخته شدند، اما آن‌ها درنهایت مجوز تولید دریافت نکردند. داستان اسپین‌آف تازه توسط جنسن اکلس روایت می‌شود که یکی از تهیه‌کنندگان این سریال اسپین‌آف نیز خواهد بود.

سریال The Winchesters «قصه‌ی عاشقانه‌ی ناگفته و حماسی» جان و مری وینچستر را تعریف می‌کند که همه چیز را برای نجات عشق خود و کل دنیا به خطر می‌اندازند. رابی تامپسون، نویسنده‌ی سریال Supernatural فیلم‌نامه‌ی این اسپین‌آف را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد و درکنار جنسن اکلس و دانیل اکلس از شرکت Chaos Machine به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. شرکت Chaos Machine به‌موجب قرارداد کلی خود با بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر و استودیو فیلم‌سازی CBS سریال The Winchesters را تولید می‌کنند.

وقایع سریال Walker: Independence در قرن نوزدهم جریان دارد و در مرکز حوادث ماجراهای ابی واکر، زن ثروتمندی اهل بوستون را دنبال می‌کند که شوهرش در سفرشان به غرب کشته می‌شود. ابی در مأموریتی برای انتقام با هویت رالینز ملاقات می‌کند که یک عیاش دوست‌داشتنی در جست‌وجوی هدفی خاص است. آن‌ها سپس در شهر ایندیپندنس واقع در تگزاس ساکن می‌شوند؛ جایی‌که هیچ چیزی آن‌طوری نیست که به‌نظر می‌رسد.

شرکت فیلم‌سازی سی‌بی‌اس وظیفه‌ی تولید سریال Walker: Independence را برعهده دارد. سیموس فاهی فیلم‌نامه‌ی این نمایش تلویزیونی را نوشت و آن را با آنا فریک، شورانر سریال Walker به اشتراک گذاشت. هر دو آن‌ها به‌همراه جرد پادالکی، دن لین و لیندزی لیبراتوره از شرکت Rideback و لورا تری از شرکت Pursued By a Bear به‌عنوان تهیه‌کنندگان این سریال نیز فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری از این اسپین‌آف در دست نیست.

سریال Gotham Knights شبکه‌ی The CW

سریال گاتهام نایتز شبکه‌ی CW ارتباطی با بازی آتی شرکت برادران وارنر ندارد

سریال Gotham Knights چاد فایواش، جیمز استوتراکس و ناتالی آبرامز، نویسنده‌های سریال Batwoman (بت‌وومن) را در مقام نویسنده دارد، اما اسپین‌اف آن به‌حساب نمی‌آید. این مجموعه‌ی تلویزیونی براساس شخصیت‌های دی‌سی ساخته می‌شود که توسط باب کین و بیل فینگر خلق شدند و ارتباطی با بازی آتی شرکت برادران وارنر ندارد. پس از مرگ بروس وین، پسرخوانده‌ی نافرمانش با فرزندهای دشمنان بتمن متحد می‌شود و آن‌ها درکنار یکدیگر برای کشتن شوالیه‌ی تاریکی پاپوش درست می‌کنند. زمانی‌که گاتهام وارد خطیرترین زمان خودش می‌شود، گروهی از فراری‌ها می‌توانند به ناجیان بعدی شهر تبدیل شوند.

بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر و شرکت برلانتی پروداکشنز مسئول تولید سریال Gotham Knights خواهند بود. چاد فایواش و جیمز استوتراکس درکنار گرگ برلانتی، سارا شکتر، دیوید مدن و ناتالی آبرامز تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. دنی کانن کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی قسمت آزمایشی سریال شوالیه‌های گاتهام است.

در رابطه با سریال Zorro (زورو) باید بگوییم که شبکه CW با سفارش ۶ فیلم‌نامه‌ی اضافی از شیوه‌ی متداول خود در تولید آثار تلویزیونی فاصله گرفته است. با اینکه هنوز هیچ‌گونه تصمیم قطعی گرفته نشده است، اما فیلم‌نامه‌های اضافی می‌تواند راه را برای سفارش کل سریال به‌جای قسمت آزمایشی آن (Script-to-Series) هموار کند. این سریال درام شرکت CBS به ماجراهای زن جوان لاتین تباری می‌پردازد که به‌دنبال گرفتن انتقام قتل پدرش است. او به یک انجمن مخفی می‌پیوندد و نقاب نسخه‌ی سرکش زورو را بر چهره می‌زند.

این محصول یکی از دو پروژه‌ی در دست تولید از زورو است. ویلمر والدراما برای نقش‌آفرینی در نسخه‌ی تله نوولا-گونه‌ (مجموعه‌های تلویزیونی محبوب کشورهای آمریکای لاتین) آن برای دیزنی انتخاب شده است. شان ترتا، رابرت روردریگز و ربکا رودریگز مشغول نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال Zorro شبکه‌ی سی‌دابلیو هستند و ربکا رودریگز برای کارگردانی آن درنظر گرفته شده است. آن‌ها به‌همراه بن سیلورمن، رادنی فرل و هاوارد تی. اوونز از شرکت Propagate، جف کلارک، اریک برومبرگ، جی ویزلدر و جان گرتز، صاحب امتیاز زورو به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده