// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۷

نقش‌آفرینی داکوتا جانسون در فیلم Madame Web دنیای مرد عنکبوتی

دنیای سینمایی ابرقهرمانی سونی در حال گسترش یافتن با شخصیت‌های مربوط‌به داستان‌های مرد عنکبوتی است و بین آن‌ها، داکوتا جانسون نقش مادام وب را بازی خواهد کرد.

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، داکوتا جانسون در فیلم Madame Web وظیفه‌ی ایفای نقش مادام وب را بر عهده خواهد داشت؛ اثری که جهان سینمایی مرد عنکبوتی سونی را بزرگ‌تر خواهد کرد. اس. جی. کلارکسون، کارگردان دو قسمت سریال جسیکا جونز به‌عنوان کارگردان فیلم مادام وب معرفی شده است.

انتخاب داکوتا جانسون، بازیگر فیلم The Lost Daughter برای نقش مادام وب، برخی از طرفدارها را هیجان‌زده کرد. در عین حال بعضی از مخاطب‌ها باتوجه‌به کمیک‌ها از این انتخاب متعجب شده‌اند. زیرا آن‌ها مادام وب را در قالب یک خانم پیر دائما نشسته روی صندلی می‌شناسند؛ زنی که می‌تواند آینده را ببیند و در کمیک‌ها رویارویی‌های بسیار اندکی با ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهای مارول دارد. ددلاین گزارش می‌دهد که شاید فیلم تفاوت‌هایی قابل‌توجه با منبع اقتباس داشته باشد.

فیلم Morbius با بازی جرد لتو در تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) اکران می‌شود و فیلم Kraven the Hunter با نقش‌آفرینی آرون جانسون برای اکران در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. فیلم احتمالی Spider-Woman به کارگردانی اولیویا وایلد و فیلم Venom 3 هم از آثاری هستند که دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی را گسترش می‌دهند. فیلم Spider-Man: No Way Home به فروش جهانی بالاتر از ۱.۷ میلیارد دلار رسید و تبدیل به پرفروش‌ترین اثر سینمایی تاریخ سونی پیکچرز شد. حالا باید دید که این شرکت چه‌قدر در ساخت و اکران آثار دیگر این دنیای سینمایی موفق یا ناموفق خواهد بود.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده