نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴

انتشار پوسترهای جذاب و جدید فیلم The Batman با حضور ریدلر

پوسترهای تازه فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز چهار کاراکتر اصلی آن را به نمایش می‌گذارند و از طرفدارها تقاضای آشکارسازی حقیقت را دارند.

کمپین تبلیغاتی فیلم The Batman (بتمن) در فاصله‌ی یک ماه مانده به اکران سینمایی آن با جدیت بیشتری شروع به فعالیت کرده است. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مجموعه‌ی دیگری از پوسترهای این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی مت ریوز منتشر شده است که این‌بار روی بتمن، زن گربه‌ای، ریدلر و پنگوئن تمرکز دارد. این پوسترها عبارت تبلیغاتی جذاب دیگری را نشان می‌دهند و از طرفدارها می‌خواهد که «حقیقت را برملا کنند».

طبیعتا راز بزرگی در دل این اقتباس سینمایی تقریبا ۳ ساعته‌ی دی‌سی کامیکس نهفته است که تمام توجه‌ها را به پاسخ این پرسش معطوف می‌کند که چه چیزی بروس وین را به بزرگ‌ترین کارآگاه جهان تبدیل کرده است. هیجان طرفدارها برای تماشای فیلم The Batman کماکان در حال افزایش است و همه‌ی آن‌ها انتظار یک ماجراجویی منحصربه‌فرد و جذاب از شوالیه‌ی تاریکی را دارند.

به‌نظر می‌آید که تریلرهای فیلم بتمن تنها بخش‌هایی ساده از آن را به نمایش درآورده‌اند؛ خصوصا که شخصیت‌هایی مانند آلفرد پنی‌ورث و جیم گوردون حضور کوتاهی در آن‌ها داشتند. مت ریوز، کارگردان The Batman با انتشار یک توئیت تازه تأیید کرد که روز جمعه‌ی این هفته آهنگ دیگری از موسیقی متن فیلم ساخته‌ی مایکل جاکینو پخش می‌شود که این‌بار روی کاراکتر ریدلر تمرکز دارد.

موسیقی متن فیلم The Batman ساخته‌ی مایکل جاکینو

در خلاصه‌ی داستان فیلم The Batman می‌خوانیم: «دو سال زیرنظر گرفتن خیابان‌ها و لرزه انداختن بر تن جنایتکاران در قامت شوالیه‌ی تاریکی باعث شده است که بروس وین به‌خوبی با جنبه‌های تاریک گاتهام آشنا شود. این پارتیزان تنها، در میان شبکه‌ای از مقامات و اشخاص بلندپایه‌ی فاسد شهر با کمک معدود متحدان قابل اعتمادش ازجمله آلفرد پنی‌ورث و ستوان جیمز گوردون، خود را به‌عنوان تنها مظهر انتقام در میان هم‌وطنانش معرفی کرده است.

وقتی یک قاتل قدم به قدم نخبه‌های گاتهام را با دسیسه‌های دیوانه‌وار خود هدف قرار می‌دهد، مجموعه‌ای از سرنخ‌های رازآلود، بزرگ‌ترین کارآگاه جهان را برای تحقیق به دنیای تبه‌کاران می‌فرستد؛ جایی که در آن با زن گربه‌ای، پنگوئن، کارماین فالکون و ریدلر روبه‌رو می‌شود. با آشکار شدن شواهد بیشتر و مقیاس نقشه‌های قاتل، بتمن باید با افراد جدیدی متحد شود، هویت مجرم را فاش کند و به سواستفاده از قدرت و فسادی پایان دهد که مانند طاعون گاتهام را در برگرفته است».

رابرت پتینسون نقش بتمن، زوئی کراویتز نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، پل دینو نقش ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل نقش پنگوئن، جان تورتورو نقش کارماین فالکون، جفری رایت نقش رئیس پلیس جیمز گوردون، اندی سرکیس نقش آلفرد پنی‌ورث و پیتر سارسگارد نقش گیل کالسون را در فیلم The Batman ایفا می‌کنند. مت ریوز، کارگردان فیلم‌های War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و Cloverfield (کلاورفیلد) سکان هدایت فیلم بتمن را در دست دارد و متنسون تاملین او را در نگارش فیلم‌نامه‌ی آن یاری کرده است.

ملاقات زن گربه و بتمن روی بالکنی در گاتهام در فیلم The Batman

بنابر اعلام برادران وارنر، مدت زمان فیلم The Batman نزدیک به ۳ ساعت خواهد بود. این باعث می‌شود تا فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز به طولانی‌ترین فیلم شوالیه‌ی تاریکی در تمام ادوار تبدیل شود و یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما لقب بگیرد. پیش از این رکورد طولانی‌ترین فیلم بتمن به فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) تعلق داشت. فیلم The Batman درجه‌ی سنی PG-13 را دریافت کرده است. مدتی قبل رابرت پتینسون در گفت‌وگو با مجله‌ی امپایر تمایل خود برای ایفای نقش بروس وین در دو فیلم دیگر را ابراز کرد.

فیلم The Batman پس از تأخیرهای فراوان نهایتا در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) روی پرده‌ی سینما می‌رود و در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) به شبکه آنلاین HBO Max اضافه خواهد شد. شرکت برادران وارنر سریال Gotham PD (پلیس گاتهام) و سریال مستقل پنگوئن را نیز در دست ساخت دارد. فارغ از این موارد، طرفدارها می‌توانند بازی Gotham Knights و بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را در سال ۲۰۲۲ میلادی تجربه کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده