// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

سود خالص ۱.۳ میلیارد دلاری سونی پیکچرز در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱

شرکت سونی در گزارش مالی جدید خود اعلام کرد که سود خالص و درآمد کلی بخش سونی پیکچرز با رشد فراوان نسبت به سال قبل روبه‌رو شده است.

پس از موفقیت مالی قابل‌توجه فیلم Venom: Let There Be Carnage و موفقیت مالی رکوردشکنانه و قدرتمند فیلم Spider-Man: No Way Home با اکران سینمایی کامل، حالا سونی پیکچرز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام کرد که به چه دستاورد مالی بزرگی در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ رسیده است. شرکت Sony تاکید داشت که «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با بیشتر از ۱.۷ میلیارد دلار فروش جهانی، موفق‌ترین اثر سونی پیکچرز تا امروز به شمار می‌آید.

در گزارش مالی جدید سونی مشخص شده است که بخش‌های مختلف این شرکت از ابتدای ماه اکتبر تا پایان ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی چه عملکردی داشتند. اکنون می‌دانیم که هم درآمد کلی و هم سوددهی خالص سونی پیکچرز طی این بازه‌ی زمانی، نسبت به سه ماه پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی پیشرفتی انکارناپذیر را تجربه کرد. دقت داشته باشید که بخش قابل توجهی از بازه‌ی زمانی اکران فیلم Spider-Man: No Way Home در سال ۲۰۲۲ میلادی قرار دارد و در اصل به گزارش مالی بعدی سونی مربوط می‌شود که متمرکز روی سه ماه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی خواهد بود.

پیوستن کرانچی رول به فانیمیشن و برند های انیمه دیگر شرکت Sony با تکمیل خریداری Crunchyroll توسط سونی

درآمد سونی پیکچرز فقط مربوط‌به فروش فیلم‌های سینمایی در سینماها نیست. قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری نتفلیکس برای دریافت حق پخش سریال Seinfeld به نفع شرکت شد و تکمیل خرید کرانچی‌رول (Crunchyroll) توسط فانیمیشن سونی کاری کرد که Sony قدرت و درآمد بیشتری در جهان انیمه‌های ژاپنی داشته باشد. در آخر، نتیجه‌ی اصلی موفقیت سونی پیکچرز درکنار بخش‌های دیگر سونی این بود که شرکت مورد بحث در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری مالی خود توانست فراتر از پیش‌بینی‌های تحلیل‌گرها ظاهر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده