نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۷

پیوستن چند بازیگر جدید به فصل چهارم سریال Titans برای بازی در نقش منفی

به‌تازگی سه بازیگر جدید از جمله جوزف مورگان،‌ بازیگر سریال The Originals به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Titans اضافه شده‌اند.

ماه مهر امسال بود که شبکه HBO Max در رویداد DC Fandome رسما از تمدید سریال Titans برای فصل چهارم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فصل چهارم سریال تایتان ها اضافه شده‌اند. جوزف مورگان با سابقه بازی در سریال The Vampire Diaries و سریال The Originals، فرانکا پوتنته با سابقه بازی در سریال Claws و لیسا آمبالوانار با سابقه بازی در سریال The A List، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Titans اضافه شده‌اند.

 جوزف مورگان، فرانکا پوتنته و لیسا آمبالوانار

مورگان قرار است نقش سباستین بلاد ملقب به برادر بلاد را بازی کند که به‌عنوان شخصیتی درونگرا، باهوش و با طبیعتی پنهان و تاریک توصیف شده است. پوتنته نقش می بنت ملقب به مادر میهم را بر عهده دارد که یک شکارچی به شکل انسانی با باورهای افسار گسیخته‌اش در حال انجام ماموریتش در روی زمین است. آمبالوانار نیز نقش جینکس را بازی خواهد کرد که یک شخصیت جنایتکار تندخو و یک استاد جادوی تاریکی است که با ایجاد هرج‌و‌مرج از آن لذت می‌برد.

برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، کارن والترز، آلن ریچسون، مینکا کلی و کانر لزلی، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل چهارم سریال Titans بازگردند. مانند سه فصل گذشته، آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی برای ساخت فصل چهارم سریال تایتان‌ها نیز باز خواهند داشت. انتظار می‌رود فصل چهارم این سریال نیز در ۱۰ تا ۱۳ قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش شود.

قابل انتظار است که پخش فصل چهارم سریال Titans از اواخر سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max آغاز شود. سریال Doom Patrol، دیگر سریال دنیای دی سی شبکه HBO Max است که این سریال نیز برای فصل چهارم تمدید شده است. انیمیشن Harley Quinn و انیمیشن Young Justice دیگر سریال‌های شبکه DC Universe هستند که ادامه پخش آن‌ها به سرویس استریم HBO Max انتقال داده شده است و برای فصل جدید تمدید شده‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده