نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹

تقابل صورت‌چرمی و سالی هاردستی در تریلر فیلم Texas Chainsaw Massacre

شبکه‌ی نتفلیکس سرانجام تریلر جدید فیلم Texas Chainsaw Massacre را پخش کرد که رویارویی صورت‌چرمی و بازمانده‌ی قسمت اول را نشان می‌دهد.

شبکه‌ی نتفلیکس سرانجام تریلر رسمی فیلم ترسناک Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس) را پخش کرد که نوید بازگشت صورت‌چرمی برای ترساندن نسل جدید مخاطبان را می‌دهد. این فیلم دلهره‌آور به کارگردانی دیوید بلو گارسیا یک دنباله‌ی مستقیم برای فیلم The Texas Chain Saw Massacre اصلی به‌حساب می‌آید که در سال ۱۹۷۴ روی پرده‌ی سینما رفت. فیلم Texas Chainsaw Massacre که نل هادسون و السی فیشر در آن به ایفای نقش می‌پردازند، برای پخش در تاریخ ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه) از نتفلیکس در نظر گرفته شده است.

تریلر تازه فیلم Texas Chainsaw Massacre برای اولین‌بار قتل‌های خشونت‌آمیز و هولناک بعدی صورت‌چرمی، قاتل سریالی دیوانه‌ی مجموعه را به نمایش در می‌آورد. این تریلر به‌شکل گذرا رویارویی صورت‌چرمی و سالی هاردستی، دختر بازمانده‌ی فیلم The Texas Chainsaw Massacre به کارگردانی توبی هوپر را نشان می‌دهد. مریلین برنز قبلا نقش سالی هاردستی را ایفا کرده بود، اما این هنرپیشه در سال ۲۰۱۴ و در سن ۶۵ سالگی درگذشت و اکنون اولون فوئره نقش این کاراکتر را ایفا می‌کند. جدیدترین تریلر فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

فیلم Texas Chainsaw Massacre نتفلیکس داستان نخستین فیلم مجموعه به نویسندگی توبی هوپر و کیم هنکل را ادامه می‌دهد و یکی از شاخص‌ترین کاراکترهای شرور ژانر وحشت را به نسل جدید معرفی می‌کند. طبق اعلام نتفلیکس و لجندری پیکچرز، «وقایع این فیلم سال‌ها پس از رویدادهای تکان‌دهنده‌ی قسمت اول و در زمانی رخ می‌دهد که صورت‌چرمی از مدت‌ها پیش ناپدید شده است. این فیلم به‌دنبال آن است تا داستان را از جایی از سر بگیرد که در ابتدا رها شده بود و این مجموعه‌ی ترسناک را به‌همان شیوه‌ی جنجالی و جسورانه‌ای اولیه احیا کند.»

نل هادسون، بازیگر سریال Victoria (ویکتوریا)، السی فیشر، بازیگر نامزد جایزه‌ی گلدن گلوب فیلم Eighth Grade (کلاس هشتم)، سارا یارکین، بازیگر فیلم Happy Death Day 2U (روز مرگت مبارک)، جسیکا آلن، بازیگر فیلم The Laundromat (رختشویگاه)، جیکوب لاتیمور، بازیگر فیلم Detroit (دیترویت)، مو دانفورد، بازیگر سریال Vikings (وایکینگ‌ها)، مارک برنهام، بازیگر فیلم Ultrasound (فراصوت)، سم داگلاس، بازیگر فیلم Snatch (قاپ‌زنی)، ویلیام هوپ، بازیگر فیلم Dark Shadows (سایه‌های سیاه) و جولیون کوی، بازیگر سریال War & Peace (جنگ و صلح)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Texas Chainsaw Massacre به ایفای نقش می‌پردازند.

دیوید بلو گارسیا، مدیر فیلم‌برداری فیلم Blood Fest (جشن خون) سکان هدایت فیلم Texas Chainsaw Massacre را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را کریس توماس دولین، نویسنده‌ی فیلم Cobweb (تار عنکبوت) براساس داستانی از فید آلوارز و رودولفو سای‌اگز به رشته‌ی تحریر درآورد. فید آلوارز، کارگردان فیلم Evil Dead (مُرده‌ی شیطانی) درکنار رودولفو سای‌اگز از شرکت بد هامبر به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس فعالیت داشتند. مجموعه فیلم‌های کشتار با اره‌برقی در تگزاس داستان ‌صورت‌چرمی و خانواده‌ی آدم‌خوارش را روایت می‌کند که بازدیدکنندگان بی‌گناه در حال عبور از اراضی خود در حومه‌ی شهر تگزاس را به‌طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل می‌رسانند.

صورت‌چرمی با اره‌برقی در دست در فیلم Texas Chainsaw Massacre

مدتی قبل فید آلوارز اظهار داشت با اینکه فیلم Texas Chainsaw Massacre یک دنباله برای فیلم اصلی است، اما لزوما رویدادهای فیلم‌های دیگر مجموعه را نادیده نمی‌گیرد. این تهیه‌کننده‌ی ۴۳ ساله توضیح داد: «وقتی از یک دنباله‌ی مستقیم حرف می‌زنم، منظورم این نیست که همه‌ی [فیلم‌های دیگر مجموعه] را نادیده می‌گیرد. وقتی فیلم‌ها چنین کاری می‌کنند، گاهی اوقات به منزله‌ی توهین به تمام آثار دیگر مجموعه تلقی می‌شود. برخی از افراد ازجمله خودم فیلم Texas Chainsaw 2 را دوست داشتیم. این فیلم بسیار جنون‌آمیز و جلوتر از زمان خودش است، اما سایر جنبه‌های آن خیلی جالب نیست. به نظرم این شما هستید که تصمیم می‌گیرید وقایع فیلم‌های دیگر چه زمانی و چگونه اتفاق بیفتند».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده