نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۲

ملاقات مستر چیف با کورتانا در تریلر رسمی سریال Halo ؛ اعلام تاریخ انتشار

پارامونت پلاس دقایقی پیش تریلر جدید و رسمی سریال Halo را منتشر کرد که در آن شاهد اعلام تاریخ شروع پخش این سریال مورد انتظار هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و رسمی سریال Halo منتشر شد. همان‌طور که پیش از این وعده داده شد، در بین دو نیمه مسابقه AFC Championship Game یا مسابقه قهرمانی کنفرانس فوتبال آمریکایی دقایقی پیش شاهد پخش این تریلر بودیم. در طول این تریلر مستر چیف و دیگر اسپارتان‌ها آماده نبرد با کاوننت‌ها می‌شوند و در ادامه با کورتانا ملاقات می‌کنیم که ظاهر بسیار متفاوت و بحث برانگیزی نسبت به نسخه بازی هیلو دارد. این تریلر همچنین تهدیدهای بیشتری را در دنیای سریال Halo نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در پایان تریلر مشخص شد که پخش سریال Halo از تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) از شبکه پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. همچنین در طول تریلر شاهد صدای متفاوت مستر چیف هستیم که به‌نظر می‌رسد از جمله موارد قابل بحث بین طرفداران هیلو خواهد بود. اتفاقات سریال Halo در قرن ۲۶ام جریان دارد که بشریت وارد جنگی بزرگ با یک تهدید بیگانه به‌نام کاوننت می‌شود. در طول این سریال قرار است شاهد داستانی‌های احساسی، حماسی، اکشن، ماجراجویی و چشم‌اندازی از آینده باشیم.

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل کیلن و استیون کین، وظیفه فصل اول سریال Halo را بر عهده داشته‌اند که هر دو نفر قرار نیست برای ساخت فصل دوم احتمالی سریال هیلو بازگردند.

انتظار می‌رود فصل اول سریال هیلو در ۱۰ قسمت تولید شده باشد. استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور دارد. همچنین شایعاتی منتشر شده که می‌گویند سریال Halo برای فصل دوم نیز تمدید شده است، اما پارامونت پلاس یا مایکروسافت هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند. اگرچه سریال هیلو اقتباسی از مجموعه بازی به همین نام است، اما داستانی مستقل دارد و شاهد ارتباط داستانی بین دنیای سریال و بازی نخواهیم بود.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده