نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۶

مستر چیف در تیزر جدید سریال Halo آماده مبارزه می‌شود؛ تریلر اصلی فردا

شبکه پارامونت پلاس تیزر کوتاه و جدیدی از سریال Halo را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از مستر چیف و اسپارتان‌ها هستیم.

تریلر کامل و رسمی سریال Halo بامداد دوشنبه به وقت تهران در بین دو نیمه مسابقه AFC Championship Game یا مسابقه قهرمانی کنفرانس فوتبال آمریکایی پخش خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر جدیدی از سریال هیلو پخش شده است. این تیزر کوتاه درواقع برای تبلیغ نمایش تریلر رسمی این سریال در مسابقه بامداد فردا منتشر شده است که در طول آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات سریال Halo از جمله مستر چیف و دیگر اسپارتان‌ها هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تیزر کورتانا ظاهرا با مستر چیف برای اولین‌بار ملاقات می‌کند. اگرچه مدت زمان تیزر کمی کوتاه است و نمی‌توان براساس آن قضاوت کاملی کرد، اما تیزر جدید سریال Halo وعده یک اثر با کیفیت را می‌دهد که ظاهرا هزینه و زمان زیادی روی جلوه‌های ویژه صرف شده است و این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران هیلو باشد. اتفاقات سریال Halo در قرن ۲۶ام جریان دارد که بشریت وارد جنگی بزرگ با یک تهدید بیگانه به‌نام کاوننت می‌شود. در طول این سریال قرار است شاهد داستانی‌های احساسی، حماسی، اکشن، ماجراجویی و چشم‌اندازی از آینده باشیم.

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل کیلن و استیون کین، وظیفه فصل اول سریال Halo را بر عهده داشته‌اند که هر دو نفر قرار نیست برای ساخت فصل دوم احتمالی سریال هیلو بازگردند.

فصل اول سریال Halo قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه پارامونت پلاس پخش شود. انتظار می‌رود فصل اول سریال هیلو در ۱۰ قسمت تولید شده باشد. استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور دارد. همچنین شایعاتی منتشر شده که می‌گویند سریال Halo برای فصل دوم نیز تمدید شده است، اما پارامونت پلاس یا مایکروسافت هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند. اگرچه سریال هیلو اقتباسی از مجموعه بازی به همین نام است، اما داستانی مستقل دارد و شاهد ارتباط داستانی بین دنیای سریال و بازی نخواهیم بود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده