نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۱

صورت چرمی در پوستر فیلم Texas Chainsaw Massacre جدید نتفلیکس

شبکه‌ی نتفلیکس یک پوستر تازه از فیلم Texas Chainsaw Massacre منتشر کرد و وعده‌ی پخش تریلری از آن در روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری را به طرفدارها داد.

صورت‌چرمی، یک روانی قاتل با گرایش افراطی به اره‌برقی و ساختن ماسک از چهره‌ی قربانیان خود به‌زودی با فیلم Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس) بازمی‌گردد و در روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری نیز شاهد پخش تریلر جدید فیلم ترسناک خواهیم بود. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس پوستر جدیدی از فیلم Texas Chainsaw Massacre به کارگردانی دیوید بلو گارسیا منتشر کرده است که ماسک بازطراحی‌شده‌ی صورت‌چرمی را نشان می‌دهد. این فیلم برای پخش در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برنامه‌ریزی شده است.

ظاهر جدید صورت‌چرمی در پوستر Texas Chainsaw Massacre

فید آلوارز، تهیه‌کننده‌ی Texas Chainsaw Massacre می‌گوید با اینکه این فیلم یک دنباله برای فیلم اصلی به کارگردانی توبی هوپر است، اما لزوما رویدادهای فیلم‌های دیگر مجموعه را نادیده نمی‌گیرد. این تهیه‌کننده‌ی ۴۳ ساله‌ی اهل اروگوئه توضیح داد: «وقتی از یک دنباله‌ی مستقیم حرف می‌زنم، منظورم این نیست که همه‌ی [فیلم‌های دیگر مجموعه] را نادیده می‌گیرد. وقتی فیلم‌ها چنین کاری می‌کنند، گاهی اوقات به منزله‌ی توهین به تمام آثار دیگر مجموعه تلقی می‌شود.

برخی از افراد فیلم Texas Chainsaw 2 را دوست دارند. من بسیاری از جنبه‌های این فیلم را دوست دارم. این اثر بسیار جنون‌آمیز و جلوتر از زمان خودش است. اما سایر جنبه‌های آن خیلی جالب نیست. به نظرم این شما هستید که تصمیم می‌گیرید وقایع فیلم‌های دیگر چه زمانی و چگونه اتفاق بیفتند».

نل هادسون، بازیگر سریال Victoria (ویکتوریا)، السی فیشر، بازیگر فیلم Eighth Grade (کلاس هشتم)، جیکوب لاتیمور، بازیگر فیلم Detroit (دیترویت)، مو دانفورد، بازیگر سریال Vikings (وایکینگ‌ها) و مارک برنهام، بازیگر فیلم Ultrasound (فراصوت) در فیلم Texas Chainsaw Massacre به ایفای نقش می‌پردازند. مدتی قبل السی فیشر گفت: «حوادث این فیلم مدت‌ها پس از فیلم Texas Chainsaw اصلی اتفاق می‌افتد. این فیلم ماجراهای گروهی از مردم را دنبال می‌کند که پا به این شهر می‌گذارند، اما همه چیز طبق برنامه‌های آن‌ها پیش نمی‌رود. این فیلم بسیاری از مسائل مهم زندگی واقعی را با مضامین ترسناک ترکیب می‌کند که همیشه آن را دوست داشتم».

فید آلوارز، کارگردان فیلم‌های Evil Dead (مُرده‌ی شیطانی) و Don't Breathe (نفس نکش) درکنار رودولفو سای‌اگز از شرکت بد هامبر وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Texas Chainsaw Massacre را برعهده دارند. مجموعه فیلم‌های کشتار با اره‌برقی در تگزاس داستان ‌صورت‌چرمی و خانواده‌ی آدم‌خوارش را روایت می‌کند که بازدیدکنندگان بی‌گناه در حال عبور از اراضی خود در حومه‌ی شهر تگزاس را به‌طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل می‌رسانند. سکان هدایت نخستین فیلم این مجموعه در دستان توبی هوپر، کارگردان فیلم Poltergeist (ارواح خبیثه) بود که در سال ۱۹۷۴ میلادی اکران شد.

دانلود از آپارات

در مجموع ۸ فیلم از مجموعه فیلم‌های The Texas Chain Saw Massacre ساخته شده است که آخرین قسمت آن با نام Leatherface در سال ۲۰۱۷ میلادی روی پرده‌ی سینما رفت. این مجموعه‌ی ترسناک که نام هنرپیشه‌های برجسته و بزرگی نظیر متیو مک کانهی، رنی زلوگر، ویگو مورتنسن و دنیس هاپر در میان بازیگرانش به چشم می‌خورد، تابه‌حال بالغ‌بر ۲۳۵ میلیون دلار فروش داخلی داشته است. شرکت لجندری پیکچرز وظیفه‌ی تولید فیلم Texas Chainsaw Massacre را برعهده دارد که تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی تولید آثار دلهره‌آور کلاسیک دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده