نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۷

پیوستن جیسون موموآ به فیلم سریع و خشن 10 برای بازی در نقش منفی

جیسون موموآ،‌ بازیگر نقش آکوامن در حال انجام مذاکرات نهایی با یونیورسال برای حضور در فیلم سریع و خشن 10 با بازی وین دیزل است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی فیلم سریع و خشن 10 مشخص شده است. هالیوودریپورتر خبر داد که جیسون موموآ،‌ بازیگر نقش آکوامن در حال انجام مذاکرات نهایی با یونیورسال پیکچرز برای پیوستن به فیلم Fast and Furious 10 است. اگرچه اطلاعاتی از نقش موموآ در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که او احتمالا نقش یکی از شخصیت‌های شرور و منفی این فیلم اکشن را بر عهده خواهد داشت. البته ددلاین می‌گوید که موموآ رسما به قسمت دهم فیلم سریع و خشن پیوسته است.

جاستین لین، کارگردان فیلم سریع و خشن 9، برای کارگردانی فیلم Fast and Furious 10 بازگشته است. وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فیلم سریع و خشن 10 حضور داشته باشند. همچنین مدتی پیش وین دیزل از دواین جانسون درخواست کرد تا اختلافات را کنار بگذارد و در دو قسمت پایانی فیلم سریع و خشن بازگردد؛ اما راک با انتشار بیانیه‌ای رسمی پیشنهاد دیزل را رد کرد.

جان سینا و ون دیزل خشمگین در فیلم سریع و خشن ۹

موموآ در سال ۲۰۲۱ در آثاری چون فیلم Zack Snyder's Justice League، فیلم Sweet Girl، فیلم Dune و فصل دوم سریال See حضور داشته است. او همچنین برای نقش آکوامن در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom بازگشته است که این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. فیلم The Last Manhunt و فیلم Slumberland برای نتفلیکس از دیگر فیلم‌های احتمالی موموآ در سال ۲۰۲۲ خواهند بود. همچنین موموآ برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل سوم سریال See باز خواهد گشت.

فیلم سریع و خشن 10 قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌براین، فیلم سریع و خشن 11 نیز در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد. همچنین ددلاین می‌گوید موموآ سال‌ها در تلاش بوده است تا در مجموعه سریع و خشن حضور داشته باشد و حتی در مقطعی در آستانه حضور در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw بوده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده