نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

نیتن دریک در مسیر شکار گنج در تریلر نهایی فیلم آنچارتد

سونی پیکچرز تریلر نهایی فیلم Uncharted با نقش‌آفرینی تام هالند را در آستانه‌ی اکران سینمایی آن پخش کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز آخرین تریلر فیلم Uncharted (آنچارتد) را پیش از اکران سینمایی آن در ماه آینده پخش کرد که شروع ماجراجویی‌های تام هالند و مارک والبرگ را به نمایش می‌گذارد. با اینکه این اقتباس سینمایی یک پیش‌درآمد برای بازی‌های مجموعه به‌حساب می‌آید که ماجراهای نیتن دریک جوان را دنبال می‌کند، اما بخش‌هایی از آن با الهام از بازی‌های Uncharted 3: Drake’s Deception و Uncharted 4: A Thief's End ساخته شده است. برای مثال می‌توان به صحنه‌ی سقوط نیتن دریک از هواپیمای باری آنچارتد 3 یا نمایش بقایای کشتی‌ها در آنچارتد 4 اشاره کرد. شما می‌توانید تریلر نهایی فیلم آنچارتد را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

تام هالند، بازیگر فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) نقش نیتن دریک، مارک والبرگ، بازیگر فیلم The Fighter (مبارز) نقش ویکتور سالیوان، آنتونیو باندراس، بازیگر فیلم The Mask of Zorro (نقاب زورو) نقش مونکادا، سوفیا علی، بازیگر سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) نقش کلوئی فریزر و تاتی گابریل، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) نقش برادوک را در فیلم Uncharted ایفا می‌کنند. از دیگر بازیگران این اقتباس نیز می‌توان به پیلو اسبک، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) و ال روبیوس، یوتیوبر اسپانیایی-نروژی اشاره کرد که در نقش‌هایی نامعلوم ظاهر می‌شوند.

در خلاصه‌ی داستان فیلم Uncharted آمده است: «نیتن دریک، یک سارق شهربَلد از جانب شکارچی گنج باتجربه و دنیادیده‌ای با نام ویکتور سالیوان برای بازیابی ثروت بسیار زیاد فردیناند ماژلان به کار گرفته می‌شود که ۵۰۰ سال پیش ناپدید شده است. آنچه در وادی امر به یک سرقت ساده شباهت دارد، به رقابتی تنش‌زا در سراسر دنیا تبدیل می‌شود. نیتن و سالی باید قبل از مونکادا به گنجی برسند که خود و خانواده‌اش را وارث حقیقی آن می‌داند. اگر آن‌ها بتوانند سرنخ‌ها را کشف و یکی از کهن‌ترین معماهای جهان را حل کنند، با ثروتی معادل ۵ میلیارد دلار به خانه باز می‌گردند و شاید حتی برادر گم‌شده‌ی نیتن را نیز پیدا کنند. البته این تنها در صورت همکاری آن‌ها با یکدیگر ممکن است».

روبن فلیشر سکان هدایت فیلم Uncharted را در دست داشت که کارگردانی آثاری نظیر Venom (ونوم) و Gangster Squad (جوخه‌ی گانگستر) را در کارنامه دارد. وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی این اقتباس نیز برعهده‌ی ریف جودکینز، نویسنده‌ی سریال The Wheel of Time (چرخ زمان)، آرت مارکوم، نویسنده‌ی فیلم Iron Man (مرد آهنی) و مت هالووی، نویسنده‌ی فیلم Men in Black International (مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی) بود. اسد قزلباش و کارتر سوان از شرکت پلی استیشن پروداکشنز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را برعهده داشتند و الکس گارتنر و چارلز روون از شرکت اطلس اینترتینمنت و آوی آراد و آری آراد از شرکت آراد پروداکشنز به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت کردند.

پوستر فیلم آنچارتد با نقش‌آفرینی تام هالند و مارک والبرگ

فیلم Uncharted در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. البته این اقتباس تنها محصول مرتبط با آنچارتد نیست که طرفدارها در سال جاری می‌توانند تجربه کنند. بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection امروز در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت؛ اما کمی دیرتر به‌دست کاربران کامپیوتر می‌رسد. در برخی از کشورها نظیر استرالیا، نیوزلند، انگلستان و آمریکا با خرید این بازی می‌توان صاحب بلیط فیلم آنچارتد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده