نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۴

مبارزه دکتر استرنج با میستریو در تصویر استفاده نشده فیلم مرد عنکبوتی 3

کانسپت آرت جدید و استفاده نشده‌ای از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه دکتر استرنج با میستریو هستیم.

فروش بسیار موفق فیلم Spider-Man: No Way Home همچنان ادامه دارد و نسخه با کیفیت فیلم جدید دنیای سینمایی مارول در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) منتشر خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر مفهومی و استفاده نشده‌ای از فیلم مرد عنکبوتی 3 منتشر شده است. در این کانسپت آرت جالب شاهد مبارزه دکتر استرنج با میسترو دربرابر برج آزادی هستیم. این موضوع نشان می‌دهد که در مقطعی شخصیت میستریو نیز قرار بود در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور داشته باشد و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

مبارزه دکتر استرنج با میستریو در کانسپت آرت استفاده نشده فیلم Spider-Man: No Way Home

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، در فیلم Spider-Man: No Way Home شاهد حضور ۵ شخصیت شرور که شامل دکتر اختاپوس، گرین گابلین، الکترو، سندمن و لیزارد می‌شود، بودیم و مرد عنکبوتی احتمال داشت تا در فیلم Spider-Man 3 با گروه Sinister Six مواجه شود. البته گروه شش خبیث یکی از برنامه‌های اولیه تیم سازنده فیلم مرد عنکبوتی 3 بوده است که درنهایت این ایده کنار گذاشته شد که ممکن است در آینده مارول استودیو به سراغ آن برود.

در پایان فیلم Spider-Man: Far from Home دیدیم که میستریو با بازی جیک جیلنهال ظاهرا کشته شد، اما برخی اعتقاد دارند که او به نحوی ممکن است زنده باشد و درواقع صحنه مرگ او ساختگی است. در هر حال بازگشت میستریو باتوجه‌به منطق فیلم Spider-Man: No Way Home کاملا منطقی به‌نظر می‌رسید و حتی در فیلم شاهد طرفداران این شخصیت بودیم. فیلم مرد عنکبوتی 3 تاکنون بیش از ۱/۶۹۳ میلیون دلار که شامل حدود ۷۲۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۷۰/۱ در سراسر جهان فروش کرده است. مرد عنکبوتی جدید در حال حاضر چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما آمریکا و ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما است.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی 3 را بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده