نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۳

نمایش بدل‌کاری های تام هالند در تریلر فیلم آنچارتد

شرکت سونی پیکچرز تریلر دیگری از فیلم Uncharted به کارگردانی روبن فلیشر پخش کرد که بخش‌هایی از بدل‌کاری تام هالند را نمایش می‌دهد.

زمان زیادی تا اکران فیلم Uncharted (آنچارتد) باقی نمانده است و شرکت سونی پیکچرز کماکان به پخش تریلرها و ویدیوهایی کوتاه از این اقتباس سینمایی ادامه می‌دهد. به‌نظر می‌آید که بدل‌کاری‌های تام هالند یکی از نقاط قوت فیلم باشد و درنهایت باعث جلب توجه بیننده‌ها شود. چند روز پیش ویدیویی با تمرکز روی بدل‌کاری صحنه‌ی سقوط نیتن دریک از هواپیمای باری پخش شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ویدیوی دیگری از فیلم آنچارتد با همان مضمون اما کمدی‌تر به اشتراک گذاشته شده است. این تریلر شامل صحنه‌ی ماندگار مبارزه‌ی نیتن دریک در هواپیما نیز می‌شود که با الهام از بازی Uncharted 3: Drake’s Deception ساخته شده است.

دانلود از آپارات

در فیلم Uncharted تام هالند، بازیگر فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ، بازیگر فیلم‌های Transformers (تبدیل‌شوندگان) در نقش ویکتور سالیوان ظاهر می‌شوند. آنتونیو باندراس، نامزد جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم‌ Pain and Glory (درد و شکوه)، سوفیا علی، بازیگر سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) و تاتی گابریل، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) نیز از دیگر بازیگر‌های این اقتباس سینمایی مورد انتظار به‌حساب می‌آیند.

در خلاصه‌ی داستان فیلم Uncharted آمده است: «نیتن دریک، یک سارق شهربَلد از جانب شکارچی گنج دنیادیده‌ای با نام ویکتور سالیوان برای بازیابی ثروت هنگفت فردیناند ماژلان به کار گرفته می‌شود که ۵۰۰ سال پیش ناپدید شده است. آنچه در وادی امر به یک سرقت ساده شباهت دارد، به رقابتی تنش‌زا در سراسر دنیا تبدیل می‌شود. نیتن و سالی باید قبل از مونکادا به گنجی برسند که خود و خانواده‌اش را وارث حقیقی آن می‌داند. اگر آن‌ها بتوانند سرنخ‌ها را کشف و یکی از کهن‌ترین معماهای جهان را حل کنند، با ثروتی معادل ۵ میلیارد دلار به خانه باز می‌گردند و شاید حتی برادر گم‌شده‌ی نیتن را نیز پیدا کنند. البته این تنها در صورت همکاری آن‌ها با یکدیگر ممکن است».

روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) روی صندلی کارگردانی فیلم Uncharted نشسته است. وظیفه‌ی نگارش پیش‌نویس نهایی فیلم‌نامه‌‌ی این اقتباس سینمایی مورد انتظار برعهده‌ی ریف جودکینز، نویسنده‌ی سریال The Wheel of Time (چرخ زمان)، آرت مارکوم، نویسنده‌ی فیلم Iron Man (مرد آهنی) و مت هالووی، نویسنده‌ی فیلم Men in Black International (مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی) بود و پیش‌نویس‌های قبلی آن را مارک بول، توماس دین دانلی، جاشوا اوپنهایمر، دیوید گوگنهایم، دیوید او. راسل و جو کارنهان به رشته‌ی تحریر درآورده بودند.

پوستر فیلم آنچارتد با نقش‌آفرینی تام هالند

اسد قزلباش و کارتر سوان از شرکت پلی استیشن پروداکشنز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی اقتباس سینمایی Uncharted را برعهده داشتند و الکس گارتنر و چارلز روون از شرکت اطلس اینترتینمنت و آوی آراد و آری آراد از شرکت آراد پروداکشنز به‌عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه فعالیت کردند. فیلم آنچارتد در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ (۵ مارس ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده بود، اما بارها براثر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. این اقتباس سینمایی اکنون در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت و سرانجام طرفدارها می‌توانند در سینما شاهد ماجراجویی‌های نیتن دریک باشند.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection نیز در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد؛ اما کاربران کامپیوتر باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند. در برخی از کشورها نظیر استرالیا، نیوزلند، انگلستان و آمریکا می‌توان با خرید این بازی صاحب بلیط فیلم Uncharted را دریافت کرد و بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تماشای آن در سینما پرداخت. این کالکشن با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد؛ اما کسانی که یکی از دو بازی Uncharted 4: A Thief's End و Uncharted: The Lost Legacy را در اختیار دارند، می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار صاحب Uncharted: Legacy of Thieves Collection شوند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده