نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۰

فیلم مورتال کامبت 2 در دست ساخت است؛ استخدام نویسنده سریال Moon Knight

نیو لاین سینما رسما به ساخت فیلم Mortal Kombat 2 چراغ سبز نشان داد و جرمی اسلیتر، نویسنده سریال Moon Knight را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Mortal Kombat 2 رسما در دست ساخت است. نیو لاین سینما رسما به ساخت فیلم مورتال کامبت 2 چراغ سبز نشان داد و به همین منظور جرمی اسلیتر را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن استخدام کرده است. اسلیتر در حال حاضر بیشتر به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان سریال Moon Knight شناخته می‌شود و همچنین یکی از سازندگان سریال The Umbrella Academy است و او شورانر سریال The Exorcist نیز بوده است.

در حال حاضر دنباله فیلم Mortal Kombat دارای کارگردانی نیست. اسلیتر اخیرا وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thread به تهیه‌کنندگی جیمز وان را بر عهده گرفته است. او همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Uprising به کارگردانی تراویس نایت را بر عهده دارد که این فیلم برای نتفلیکس در دست ساخت است. علاوه‌براین، اسلیتر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Tommyknockers را که اقتباسی از رمان‌های استفن کینگ است، نیز بر عهده خواهد داشت.

جرمی اسلیتر

فیلم Mortal Kombat در اردیبهشت امسال در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. فیلم مورتال کامبت در مجموع بیش از ۸۳/۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۲/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. البته این فیلم اکشن با استقبال بسیار خوب کاربران شبکه HBO Max نیز مواجه شده است.

جو تسلیم، لودی لین، مکاد بروکس، تادانابو آسانو، جسیکا مک‌نامی، چین هان، هیرویوکی سانادا، جاش لاوسون، سیسی استرنجر، الیزا کادول و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم مورتال کامبت بر عهده سیمون مک کوید و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده گرگ روسو و دیوید کالاهام بوده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده