نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۴

اعتراف تام هالند به انجام برجسته‌ترین بدل‌کاری عمرش در فیلم آنچارتد

سونی پیکچرز ویدیویی از پشت صحنه‌ی یکی از برجسته‌ترین بدل‌کاری‌های فیلم Uncharted پخش کرد که در آن تام هالند از چالش‌های انجام آن می‌گوید.

بازی Uncharted: Legacy Of Thieves Collection تنها محصول مرتبط با آنچارتد نیست که طرفدارها در سال جاری انتظارش را می‌کشند و فیلم Uncharted با نقش‌آفرینی تام هالند نیز در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ویدیویی از پشت صحنه‌ی یکی از برجسته‌ترین بدل‌کاری‌های فیلم آنچارتد پخش شده است. تام هالند در مصاحبه‌ای کوتاه اظهار داشت که فیلم‌برداری صحنه‌ی سقوط نیتن دریک از هواپیمای باری «بسیار بزرگ‌تر از هر کاری که تابه‌حال انجام داده» و «دشوارترین سکانس اکشنی که تابه‌حال ساخته» بوده است. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای این ویدیو بنشینید. 

دانلود از آپارات

شنیدن چنین مواردی از زبان بازیگر نقش مرد عنکبوتی که به‌هیچ‌عنوان با بدل‌کاری غریبه نیست، قطعا هیجان طرفدارها برای تماشای فیلم Uncharted را افزایش می‌دهد. صحنه‌ی مبارزه‌ی نیتن دریک در هواپیمایی بر فراز آسمان یکی از صحنه‌های پرهیجانی به‌شمار می‌آید که سونی در تریلرهای مختلف فیلم آنچارتد از آن استفاده کرده است. با اینکه فیلم آنچارتد یک پیش‌درآمد برای بازی‌های مجموعه محسوب می‌شود که ماجراهای نیتن دریک جوان را دنبال می‌کند، اما ظاهرا برای تولید این صحنه از مأموریتی در بازی Uncharted 3: Drake’s Deception الهام گرفته شده است.

تام هالند، بازیگر فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) نقش نیتن دریک و مارک والبرگ، بازیگر فیلم‌های Transformers (تبدیل‌شوندگان) نقش ویکتور سالیوان را در فیلم Uncharted بازی می‌کنند. از دیگر بازیگرهای این اقتباس سینمایی نیز می‌توان به آنتونیو باندراس، نامزد جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم‌های The Mask of Zorro (نقاب زورو) و Pain and Glory (درد و شکوه)، سوفیا علی، بازیگر سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) و تاتی گابریل، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) اشاره کرد.

در خلاصه‌ی رسمی داستان فیلم Uncharted آمده است: «سارق شهربَلدی با نام نیتن دریک توسط یک شکارچی گنج باتجربه با نام ویکتور سالیوان برای بازیابی ثروت بسیار زیاد فردیناند ماژلان به کار گرفته می‌شود که ۵۰۰ سال پیش ناپدید شده است. آنچه در وادی امر به یک سرقت ساده شباهت دارد، به رقابتی تنش‌زا در سراسر جهان تبدیل می‌شود. نیتن و سالی باید قبل از مونکادا به غنیمتی برسند که خود و خانواده‌اش را وارث حقیقی آن می‌داند. اگر آن‌ها بتوانند سرنخ‌ها را کشف و یکی از کهن‌ترین معماهای جهان را حل کنند، با ثروتی معادل ۵ میلیارد دلار به خانه باز می‌گردند و شاید حتی برادر گم‌شده‌ی نیتن را نیز پیدا کنند. البته این تنها در صورت همکاری آن‌ها با یکدیگر ممکن است».

نیتن دریک و ویکتور سالیوان در حال کاوش در فیلم Uncharted

روبن فلیشر، کارگردان فیلم Venom (ونوم) سکان هدایت فیلم Uncharted را در دست داشت و پیش‌نویس نهایی فیلم‌نامه‌‌ی آن را ریف جودکینز، نویسنده‌ی سریال The Wheel of Time (چرخ زمان)، آرت مارکوم، نویسنده‌ی فیلم Iron Man (مرد آهنی) و مت هالووی، نویسنده‌ی فیلم Men in Black International (مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی) به رشته‌ی تحریر در آوردند. الکس گارتنر و چارلز روون از شرکت اطلس اینترتینمنت و آوی آراد و آری آراد از شرکت آراد پروداکشنز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم آنچارتد را برعهده داشتند و اسد قزلباش و کارتر سوان از شرکت پلی استیشن پروداکشنز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت کردند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده