نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲

شکایت دو طرفدار آنا د آرماس از یونیورسال بابت تبلیغات دروغین

دو طرفدار آنا د آرماس از یونیورسال بابت حذف صحنه این بازیگر در فیلم Yesterday شکایت کردند و درخواست غرامت ۵ میلیون دلاری داده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو طرفدار آنا د آرماس از یونیورسال پیکچرز شکایت کرده‌اند. آنا د آرماس پیش از این در فیلم Yesterday که در سال ۲۰۱۹ روی پرده رفت، حضور کوتاهی داشت و حتی در تبلیغات فیلم نیز شاهد استفاده از تصاویر او بودیم؛ اما در نسخه اکران فیلم، صحنه‌ آرماس از این فیلم حذف شد. حالا دو طرفدار این بازیگر به‌نام‌های کانر وولف و پیتر مایکل روژا گفته‌اند که آن‌ها ۴ دلار برای اجاره فیلم Yesterday از آمازون پرایم ویدیو پرداخت کرده‌اند؛ اما آرماس برخلاف تریلر فیلم،‌ در آن حضور نداشت.

این دو نفر یک شکایت در دادگاه فدرال آمریکا علیه یونیورسال تنظیم و ادعا کردند از آنجایی که آرماس در تریلرهای فیلم حضور داشت، تبلیغات فیلم Yesterday دروغین، فریبنده و گمراه کننده بوده است. آن‌ها می‌گویند که اگر «تبلیغات دروغین، فریبنده و گمراه کننده» یونیورسال نبود، آن‌ها هرگز ۴ دلار برای اجاره فیلم دیروز پرداخت نمی‌کردند. شاکیان ادعا می‌کنند که یونیورسال از شهرت و محبوبیت آرماس در تبلیغات فیلم Yesterday سو استفاده کرده است.

پوستر فیلم Yesterday

وولف و روژا حالا درخواست غرامتی ۵ میلیون دلاری از یونیورسال بابت حذف صحنه آرماس در فیلم «دیروز» کرده‌اند تا شاهد یکی از عجیب‌ترین شکایت‌ها در تاریخ سینما باشیم. داستان فیلم Yesterday با اتفاقی عجیب آغاز می‌شود که مردم جهان گروه بیتلز و ترانه‌هایش را فراموش می‌کنند و در دنیا تنها ۳ نفر بیتلز را به یاد می‌آورند که یکی از آن‌ها یک خواننده است که ترانه‌ها را بازخوانی می‌کند. دنی بویل وظیفه کارگردانی این موزیکال کمدی را بر عهده داشت و نقدهای متوسطی را نیز از منتقدان دریافت کرد.

هیمیش پیتل، لیلی جیمز، کیت مک‌کینون، اد شیرن و لمورن موریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Yesterday حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آنا د آرماس اخیرا در فیلم No Time to Die بازی کرده و پیش از این برای بازی در آثار دیگری چون فیلم Blade Runner 2049، فیلم Knives Out، فیلم War Dogs، فیلم Knock Knock، فیلم Wasp Network و فیلم Sergio شناخته شده است. فیلم Deep Water با بازی بن افلک، فیلم Blonde و فیلم The Gray Man قرار است آثار بعدی آرماس باشند.

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه آرماس در حال مذاکره با لاینزگیت برای حضور در فیلم Ballerina، اسپین‌آف جان ویک است. همچنین آرماس به‌تازگی جایگزین اسکارلت جوهانسون در فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز شده است که این فیلم برای پخش از اپل تی‌وی پلاس ساخته خواهد شد.


منبع CNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده