نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۹

مرد عنکبوتی 3 به ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد

فیلم Spider-Man: No Way Home پس از عبور از فیلم شیر شاه و فیلم Jurassic World، حالا به ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Spider-Man: No Way Home رسما به‌ ششمین فیلم پر فروش تاریخ سینما تبدیل شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، مجموع فروش جهانی فیلم مرد عنکبوتی 3 به ۱/۶۹۱ میلیارد دلار رسید تا این فیلم پس از عبور از فیلم The Lion King با فروش ۱/۶۶۲ میلیارد دلار و فیلم Jurassic World با فروش ۱/۶۷۰ میلیارد دلار، به رده ششم پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینما جهان برسد.

همچنین فیلم Spider-Man: No Way Home بدون اکران در چین توانسته بیش از ۹۷۰ میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروش کند. ددلاین می‌گوید که انتظار می‌رود مجموع فروش بین‌المللی فیلم مرد عنکبوتی 3 به‌زودی از مرز یک میلیارد دلار فروش عبور کند. البته کمی بعید به‌نظر می‌رسد که فیلم Spider-Man 3 درنهایت به فروش بیش از ۲ میلیارد دلار برسد، اما فیلم جدید مرد عنکبوتی به موفقیتی بی‌سابقه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا دست یافته است.

گرین گابلین با بازی ویلم دفو در تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home

البته این پایان کار نیست و فیلم Spider-Man: No Way Home مدتی پیش مجموع فروش خود در آمریکا را از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور داد و حالا با عبور از فیلم Black Panther با فروش ۷۰۰/۴ میلیون دلار، به چهارمین فیلم پر فروش تاریخ سینما آمریکا تبدیل شده است. فیلم مرد عنکبوتی 3 تاکنون بیش از ۷۲۱ میلیون دلار در آمریکا فروش کرده است و به‌نظر می‌رسد که بتواند تا پایان اکرانش به فیلم Avatar با فروش ۷۶۰/۵ میلیون دلار نیز برسد و تبدیل به سومین فیلم پر فروش تاریخ سینما آمریکا شود.

همچنین هفته گذشته بود که فیلم Scream توانست به سلطنت فیلم Spider-Man: No Way Home در صدر جدول گیشه پایان دهد، اما در پایان هفته اخیر آمریکا فیلم مرد عنکبوتی 3 با فروش ۱۴/۱ میلیون دلار در سه روز پایان هفته توانست دوباره به صدر جدول گیشه بازگردد تا همچنان گزینه اول سینماروها لقب بگیرد. این در حالی است که ۶ هفته از اکران فیلم Spider-Man: No Way Home گذشته است و نسخه با کیفیت آن در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) منتشر خواهد شد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده