// شنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵

ساخت فیلم A Winter’s Journey در دریمز پلی استیشن با بازی جان مالکوویچ

سونی پیکچرز فیلم A Winter’s Journey را اکران خواهد کرد؛ اثری که انیمیشن‌های آن روی کنسول پلی استیشن با Dreams ساخته می‌شوند.

استودیو بازی‌سازی مدیا مولکول همچنان به پشتیبانی از Dreams ادامه می‌دهد و آن را بزرگ‌تر و بهتر از قبل، تبدیل به ابزاری فوق‌العاده برای ساخت آثار خلاقانه می‌کند. دریمز اجازه می‌دهد که افراد سراغ خلق انیمیشن، بازی و ساخته‌های هنری دیگر بروند. حالا سونی پیکچرز موفق به خرید حقوق پخش فیلم خاصی شده است که با دریمز روی کنسول پلی استیشن سونی ساخته می‌شود. پس براساس جدیدترین اخبار بازی و اخبار سینما و تلویزیون، Dreams مدیا مولکول برای اولین‌بار قرار است به شکل جدی در ساخت یک فیلم سینمایی بلند مورد استفاده قرار بگیرد.

فیلم A Winter’s Journey با ترکیب انیمیشن‌سازی در Dreams و فیلم‌برداری واقعی، تجربه‌ی سینمایی عجیبی را به ارمغان می‌آورد. این اثر نه‌تنها تیم بازیگری جالبی دارد، بلکه هنرمندهایی روی طراحی‌های بصری آن کار می‌کنند که در ساخت فیلم تحسین‌شده‌ی Loving Vincent نقش اساسی داشتند. الکس هلورکت، کارگردان فیلم The White King وظیفه‌ی ساخت فیلم A Winter’s Journey را بر عهده دارد.

شخصیت تنها فیلم A Winter's Journey سونی پیکچرز، ساخته‌شده با دریمز پلی استیشن

جان مالکوویچ، جیسون آیزکس، مارسین چرنیک، الفور داری الافسون، مارتینا گدک و گبریلا مورن از جمله بازیگرهای فیلم A Winter’s Journey هستند. این اثر که از فناوری‌های تازه‌ای استفاده خواهد کرد، درباره‌ی شاعری با موهای ژولیده است که در مسیری خطرناک قدم به دل برف و کوهستان می‌گذارد؛ تا شاید میان یخ‌ها فرصتی برای شروع دوباره را به‌دست بیاورد. قصه در Bavaria و حوالی سال ۱۸۱۰ میلادی جریان دارد.

فیلم A Winter’s Journey با اقتباس از مجموعه شعر Winterreise ساخته خواهد شد که محبوبیت فراوانی در برخی از نقاط دنیا دارد. Winterreise که معنای آن «سفر زمستانی» است، براساس ترکیب آوازها با نواختن پیانو اجرا می‌شود. انسان‌های مختلف نیز بارها و بارها تا امروز آن را در مکان‌های متفاوت اجرا کرده‌اند. آندری شوئن به‌عنوان باریتون و دنیل هاید به‌عنوان پیانیست در ساخت فیلم A Winter’s Journey نقش دارند. این دو با همکاری یکدیگر به خلق آلبوم موسیقی متن اثر می‌پردازند. فیلم‌برداری A Winter's Journey در ماه جون/ژوئن سال جاری میلادی و داخل کشور لهستان آغاز خواهد شد.

شکل های مختلف در محیط بنفش بازی Dreams

Dreams استودیو مدیا مولکول سونی که روی پلی استیشن می‌توانید قدم به جهان آن بگذارید، برای نخستین بار در ساخت فیلم سینمایی بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد

هلورکت در مقام گارگردان فیلم A Winter’s Journey می‌گوید: «ما به‌طور ویژه در جهان امروز نیازمند فرار به جهانی دیگر و پرشده از زیبایی هستیم؛ یک دنیا پر از موسیقی‌هایی که با گذر زمان ارزش خود را از دست نمی‌دهند و همیشه شنیدنی هستند. خوش‌شانسیم که می‌توانیم با برخی از بهترین بازیگرها، آرتیست‌ها و موسیقی‌دان‌های دنیا کار کنیم. نمی‌توانستیم هیچ همکاری بهتر از Sony Pictures Classics را پیدا کنیم تا فیلم ما را دست مخاطب‌های گوناگون برساند».

سونی پیکچرز کلاسیکز در وصف فیلم مورد بحث نوشت: «ما هرگز پروژه‌ای مانند A Winter's Journey را ندیده‌ایم؛ اثری که می‌خواهد فیلم‌سازی در کلاس جهانی را با تکنیک خارق‌العاده‌ی نقاشی ترکیب کند و یکی از مجموعه آهنگ‌های عالی تاریخ موسیقی را در دل آن‌ها قرار دهد. تماشاگرها با خوشحالی این تجربه‌ی سینمایی بی‌نظیر را در آغوش می‌گیرند».


منبع Collider PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده