نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۹

تایکا وایتیتی در نقش دزد دریایی در اولین تریلر سریال Our Flag Means Death

نخستین تریلر سریال کمدی تاریخی Our Flag Means Death شبکه‌ی HBO Max ریس داربی را در نقش یک دزد دریایی متشخص نشان می‌دهد.

بنابر تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی HBO Max نهایتاً نخستین تریلر سریال کمدی تاریخی Our Flag Means Death (پرچم ما نشانه‌ی مرگ است) را به اشتراک گذاشت که اولین فصل آن برای پخش در ماه مارس ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. این تریلر ما را با یک اشراف‌زاده‌ی نازپرورده با نام استید بونت با نقش‌آفرینی ریس داربی آشنا می‌کند که زندگی اعیانی خود را رها می‌کند تا ماجراجویی جدیدی را به‌عنوان دزد دریایی آغاز کند. این تریلر برای اولین‌بار بازیگران این سریال پُرستاره را نیز به نمایش می‌گذارد که از میان آن‌ها می‌توان به تایکا وایتیتی در نقش ریش‌سیاه (Blackbeard) و لزلی جونز اشاره کرد.

دانلود از آپارات

سریال Our Flag Means Death برداشتی آزاد از ماجراهای واقعی استید بونت، یک روستایی اشراف‌زاده مرفه از خانواده‌ای ثروتمند است که با شروع بحران میان‌سالی تصمیم به ترک زندگی اعیانی و تبدیل شدن به ناخدای یک کشتی دزدان دریایی با نام Revenge (انتقام) در اوایل قرن ۱۸ میلادی می‌گیرد. سارا اوبری، رئیس محتوای اورجینال شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس در این‌باره می‌گوید که «سریال Our Flag Means Death ایده‌ی بسیار جالب‌توجه و هیجان‌انگیزی دارد و پرداختن تایکا وایتیتی و دیوید جنکینز به ماجراهای تلخ و شیرین بونت در دریای آزاد قطعاً باعث هیجان و لذت مخاطبان خواهد شد».

ریس داربی، بازیگر فیلم Yes Man (مرد بله‌گو)، تایکا وایتیتی، بازیگر فیلم Free Guy (مرد آزاد)، کریستین نارن، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت)، نیتن فود، بازیگر سریال Bloods (بلادز)، روری کینیار، بازیگر فیلم The Imitation Game (بازی تقلید)، دیوید فین، بازیگر فیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است)، جوئل فرای، بازیگر فیلم Cruella (کروئلا)، گاز خان، بازیگر فیلم Four Weddings and a Funeral (چهار عروسی و یک تشییع جنازه) و فرد ارمیسن، بازیگر فیلم The Dictator (دیکتاتور)، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال کمدی Our Flag Means Death به ایفای نقش می‌پردازند.

دیوید جنکینز، خالق سریال People of Earth (مردم زمین)، خالق، نویسنده و شورانر سریال Our Flag Means Death است و درکنار تایکا وایتیتی، گارت بش، تهیه‌کننده‌ی نامزد دریافت جایزه‌ی اِمی برای سریال The Night Of (آن شب) و دن هالستد، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند.

سریال Our Flag Means Death همکاری دیگری را برای ریس داربی و تایکا وایتیتی رقم می‌زند که پیش‌ازاین در سریال Flight of the Conchords و فیلم What We Do in the Shadows (آنچه در سایه انجام می‌دهیم) با یکدیگر همکاری داشتند. این دو در آینده در تولید فیلم کمدی ورزشی Next Goal Wins شرکت سرچلایت پیکچرز با یکدیگر همکاری می‌کنند که براساس مستندی با همین نام ساخته می‌شود و مایکل فاسبندر، بازیگر فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس) و الیزابت ماس، بازیگر فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) در آن به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده