نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹

نمایش نبرد در انگلستان در تریلر جدید سریال Vikings: Valhalla نتفلیکس

نتفلیکس تریلر کوتاه و جدیدی از سریال Vikings: Valhalla را منتشر کرده است که تمرکز روی حمله وایکینگ‌ها به انگلستان است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال Vikings: Valhalla منتشر شده است. در تریلر جدید اسپین‌آف سریال Vikings شاهد تصاویری از نبردها و صحنه‌های اکشن سریال هستیم که در آن وایکینگ‌ها به انگلستان حمله می‌کنند. در طول تریلر شاهد نبرد روی پل لندن هستیم که در ادامه با تشدید حملات وایکینگ‌ها بخشی از آن فرو می‌ریزد. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال Valhalla قرار است صد سال پس از حوادث سریال Vikings جریان داشته باشد و سریال Vikings: Valhalla قرار است ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را به تصویر بکشد؛ زیرا این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌دنبال بقا هستند. اریکسون یک کاوشگر اسکاندیناویایی از ایسلند بود که به‌عنوان اولین اروپایی شناخته می‌شود که ۵۰۰ سال قبل از کریستف کلمب وارد آمریکای شمالی شد.

سم کرلت در نقش لیف اریکسون، فریدا گوستافسون در نقش فریدیس، لئو ساتر در نقش هارالد سیگوردسن، بردلی فریگارد در نقش پادشاه کانوت، یوهانس هویکور یوهانسون در نقش اولاف هارالدسون، لارا برلین در نقش اما از نرماندی، دیوید اوکس در نقش ارل گادوین و کارولین هندرسون در نقش یارل هاکون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Vikings: Valhalla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Vikings: Valhalla قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) از شبکه نتفلیکس پخش شود. همچنین دنباله سریال Vikings قرار است در ۲۴ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. مایکل هرست، سازنده و خالق سریال Vikings، به‌همراه جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard، وظیفه ساخت سریال Vikings: Valhalla را بر عهده دارند و استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده