نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱

انتشار تریلر جدید انیمیشن Cuphead نتفلیکس؛ اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمیشن The Cuphead Show را منتشر کرد. همچنین تاریخ پخش این سریال انیمیشنی مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،  تریلر جدیدی از انیمیشن The Cuphead Show منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی انیمیشن Cuphead است که در آن به دنیای انیمیشن سفر می‌کنیم و شاهد نمایش برخی از اتفاقات سریال کاپهد هستیم. طبق انتظار و مانند بازی Cuphead، سریال The Cuphead Show نیز به سبک انیمیشن‌های کلاسیک ساخته شده است و همچنین در طول تریلر شخصیت شرور Ms. Chalice حضور دارد که قرار است این شخصیت را در DLC بازی کاپهد ببینیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین انیمیشن The Cuphead Show در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) از نتفلیکس پخش خواهد شد. سریال کاپهد در ۱۲ قسمت تولید شده است. علاوه‌براین، نتفلیکس پوستر انیمیشن Cuphead را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر فصل اول انیمیشن The Cuphead Show

جرد و چاد مولدنهائر که وظیفه ساخت بازی کاپهد را بر عهده دارند، برای ساخت سریال The Cuphead Show نیز بازگشته‌اند. ترو والنتینو در نقش کاپهد، فرانک تودارو در نقش ماگمن، لوک میلینگتون-دریک در نقش دویل، جو هانا در نقش الدر کتل، وین بردی در نقش کینگ دایس، جیم کانروی در نقش اولی بالب و گری گریفین در نقش Ms. Chalice، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Cuphead Show حضور داشته‌اند.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده