نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۴

ساخت فصل جدید سریال Justified توسط شبکه FX

شبکه FX در حال ساخت فصل جدید و محدودی برای سریال Justified است که در آن تیموتی اولیفانت برای نقش مارشال ریلان گیونز باز خواهد گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل جدید سریال Justified در دست ساخت است. شبکه FX ساخت اسپین‌آف محدود سریال موجه را تایید کرد که گراهام یوست، سازنده و نویسنده سریال اصلی به‌عنوان تهیه‌کننده برای ساخت این سریال بازگشته است. فصل جدید سریال Justified براساس رمان City Primeval: High Noon in Detroit اثر المور لئونارد در دست ساخت است و Justified: City Primeval نام خواهد داشت.

همچنین تیموتی اولیفانت، بازیگر نقش مارشال ریلان گیونز در سریال Justified برای نقش‌آفرینی دوباره در این سریال باز خواهد گشت. دیو اندرون و مایکل دینر به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Justified: City Primeval حضور دارند و دینر به‌عنوان کارگردان نیز در این سریال نقش خواهد داشت. اولیفانت و یاست به‌همراه سارا تیمبرمن و کارل بورلی، پیتر لئونارد، تیلور المور و کریس پروونزانو به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در فصل جدید سریال Justified نقش خواهند داشت.

سریال Justified: City Primeval با همکاری بخش تلویزیونی سونی پیکچرز و FX Productions در دست ساخت است. مارشال ریلان گیونز در فصل جدید سریال Justified هشت سال است که کنتاکی را به مقصد میامی ترک کرده و اکنون در این شهر به‌عنوان مارشال در حال فعالیت است و همچنین پدر یک دختر ۱۴ ساله نیز شده است. در ادامه یک اتفاق تصادفی در یک بزرگراه متروکه در فلوریدا باعث می‌شود تا گیونز به دیترویت فرستاده شود و در آن‌جا او با کلمنت منسل ملقب به Oklahoma Wildman ملاقات کند.

منسل یک مجرم خطرناک است که بارها از دست بهترین نیروهای پلیس شهر دیترویت فرار کرده است و حالا گیونز در تلاش است تا دوباره این اتفاق رخ ندهد. سریال Justified پیش از این در ۶ فصل و ۷۸ قسمت تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۵ از شبکه FX پخش شدند. این سریال با تحسین منتقدان مواجه شده و توانست جوایز بسیاری از جمله ۲ جایزه امی را نیز دریافت کند.


منبع Vulture
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده