نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲

بازگشت دیوید رمزی برای ایفای نقش جان دیگل در سریال Justice U شبکه CW

دیوید رمزی برای ایفای نقش جان دیگل در سریال مستقل خود از دنیای کماندار با نام Justice U باز خواهد گشت که برای شبکه CW تولید می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دیوید رمزی به‌زودی می‌تواند نقش جان دیگل را در سریال مستقل خود برای شبکه CW بازی کند. بنابر گزارش رسانه‌ی ورایتی، رمزی برای ایفای نقش در سریال درام جدیدی با نام Justice U انتخاب شده است که درحال‌حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

جان دیگل با نقش‌آفرینی دیوید رمزی پس از سال‌ها مبارزه درکنار قهرمان‌های نقاب‌دار، مأموریت جدیدی را با به خدمت گرفتن پنج ابرانسان جوان آغاز می‌کند تا به‌عنوان کارآموز در یک مرکز آموزشی مشهور به‌شکل مخفیانه زندگی کنند. او در این مکان بر آموزش این قشر جوان نظارت خواهد کرد و آن‌ها را برای تبدیل شدن به قهرمان‌های آینده تربیت می‌کند. سریال Justice U براساس کاراکترهایی از گروه Pantheon شرکت دی‌سی ساخته خواهد شد.

دیوید رمزی نه‌تنها نقش جان دیگل را در سریال Justice U ایفا می‌کند، بلکه سکان هدایت قسمت پایلوت احتمالی آن را نیز در دست دارد. این هنرپیشه‌ی ۵۰ ساله‌ی آمریکایی یک قرارداد کارگردانی کلی با شرکت برلانتی پروداکشنز امضا کرده است که به‌موجب آن کارگردانی قسمت‌های متعددی از سریال‌های پرتعداد Arrowverse (دنیای کماندار) را انجام می‌دهد. دیوید رمزی کماکان به‌عنوان بازیگر مهمان در چند اپیزود از سریال‌های ارو ورس به ایفای نقش می‌پردازد.

مایکل ناردوچی و زوآن کلارک نیز وظیفه‌ی نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Justice U را برعهده خواهند داشت. مایکل ناردوچی درحال‌حاضر یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) شبکه‌ی The CW است و زوآن کلارک اخیرا تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Grey’s Anatomy (آناتومی گری) را انجام داد. گرگ برلانتی، سارا شکتر و دیوید مدن از شرکت Berlanti Productions درکنار جف جانز نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند. بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر در تولید این سریال ابرقهرمانی دخیل است.

دیوید رمزی نقش جان دیگل را در ابتدا در سال ۲۰۱۲ میلادی در نخستین فصل سریال Arrow (کماندار) ایفا کرد. او این نقش را بعدها در سریال The Flash (فلش)، سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا)، سریال Supergirl (سوپرگرل)، سریال Batwoman (بت‌وومن) و سریال Superman & Lois نیز تکرار کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده