نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۷

مشخص شدن تاریخ شروع پخش فصل 25 سریال South Park

شبکه کمدی سنترال سرانجام تاریخ شروع پخش فصل ۲۵ام سریال South Park را تایید و اعلام کرد. همچنین تعداد قسمت‌های این فصل نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه کمدی سنترال تاریخ انتشار فصل بیست و پنجم سریال South Park را تایید و اعلام کرده است. پخش فصل ۲۵ام این انیمیشن سریالی کمدی بسیار محبوب قرار است از تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) آغاز شود. همچنین فصل جدید انیمیشن پارک جنوبی در ۶ قسمت تولید شده است تا فصل ۲۵ام این سریال انیمیشنی به دومین فصل کوتاه تاریخ انیمیشن South Park تبدیل شود.

پیش از این فصل ۲۴ام سریال South Park تنها در ۲ قسمت تولید و در طول سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ از شبکه کمدی سنترال پخش شد. دلیل کاهش تعداد قسمت‌های سریال پارک جنوبی مشکلات دوران همه‌گیری ویروس کرونا عنوان شده که از اوایل سال ۲۰۲۰ روند تولید این انیمیشن را بسیار کند کرده است. تابستان امسال بود که مت استون و تری پارکر، خالقان انیمیشن South Park قراردادی چند جانبه با ViacomCBS را به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار امضا کردند.

براساس این قرارداد، ساخت مجموعه پارک جنوبی تا سال ۲۰۲۷ حداقل ادامه خواهد یافت که براساس آن ساخت چندین فصل این سریال انیمیشنی برای کمدی سنترال تایید شد و همچنین ۱۴ انیمیشن بلند از مجموعه South Park نیز برای پارامونت پلاس تولید و پخش خواهد شد. ماه آذر امسال انیمیشن South Park: Post Covid و به‌دنبال آن انیمیشن South Park: Post Covid: The Return of Covid از پارامونت پلاش منتشر شد که بخشی از این قرارداد و ۱۴ انیمیشن در دست ساخت هستند.

پیش از این ۳۰۹ قسمت از انیمیشن South Park تولید و در قالب ۲۴ فصل از شبکه کمدی سنترال پخش شده است. این سریال، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشنی چند سال اخیر بوده که پخش آن از سال ۱۹۹۷ آغاز و تا به امروز ادامه داشته است. همچنین ViacomCBS به‌دنبال ساخت چندین بازی براساس انیمیشن South Park نیز است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده