نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰

مشخص شدن زمان انتشار اولین تریلر سریال Moon Knight ؛ پخش تیزر جدید

سرانجام مارول استودیو با انتشار یک تیزر کوتاه مشخص کرد که چه زمانی می‌توانیم شاهد اولین تریلر سریال Moon Knight با بازی اسکار آیزاک باشیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر سریال Moon Knight مشخص شده است. مارول استودیو با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که اولین تریلر سریال شوالیه ماه روز دوشنبه این هفته و در طول مسابقه NFL Super Wild Card که ازطریق شبکه ABC و ESPN پخش می‌شود، منتشر خواهد شد. بدین ترتیب باید منتظر این تریلر در طول بامداد روز سه‌شنبه باشیم، اما هنوز ساعت دقیق پخش تریلر مشخص نشده است.

همچنین در طول این تیزر کوتاه شاهد حضور تصاویر بیشتری از اتفاقات سریال Moon Knight هستیم که مارک اسپکتور به مون نایت تبدیل می‌شود و ظاهرا در حال مشت زدن یک موجود فراطبیعی نیز است که هویت این شخصیت فعلا مشخص نیست. این تیزر ظاهر رسمی شوالیه ماه را نیز نشان می‌دهد. همچنین در طول تیزر می‌توانید شاهد حضور ایتن هاوک نیز باشید که گفته می‌شود نقش شخصیت شرور و منفی سریال Moon Knight را بر عهده دارد. در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این در حالی است که اخیرا شایعه‌ای منتشر شده که می‌گوید پخش هفتگی سریال Moon Knight از تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد، اما این موضوع هنوز رسمی نشده و انتظار می‌رود همزمان با پخش تریلر سریال این موضوع رسما اعلام شود. سریال Moon Knight قرار است در ۶ قسمت که مدت زمان هر قسمت ۴۰ تا ۵۰ شود که گفته می‌شود بخش‌های کوچکی از سریال که فیلم‌برداری آن باقی‌مانده، قرار است به‌زودی در استودیویی در لس‌آنجلس جلوی دوربین برود.

اسکار آیزاک، ایتن هاوک و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش خواهد داشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده