نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۷

رونمایی از لباس بت گرل در اولین تصویر رسمی فیلم Batgirl

لسلی گریس، بازیگر نقش باربارا گوردون اولین تصویر رسمی فیلم Batgirl را منتشر کرد که این تصویر ظاهر و لباس رسمی بت گرل در این فیلم را نشان می‌دهد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Batgirl همچنان در شهر گلاسکو در اسکاتلند در جریان است و مدتی پیش تصاویری از پشت صحنه این فیلم منتشر شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم بت گرل منتشر شده است. لسلی گریس، بازیگر نقش باربارا گوردون به‌تازگی اولین تصویر رسمی فیلم Batgirl را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد ظاهر و لباس کامل و رسمی شخصیت بت‌گرل هستیم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

لسلی گریس در نقش بت گرل با لباس کامل در فیلم Batgirl

لباس بت‌گرل درواقع با الهام از لباس این شخصیت در کمیک Batgirl of Burnside اثر کامرون استوارت، برندن فلچر، بابس تار و ماریس ویکس طراحی شده است که نسخه Year One شخصیت بتل‌گرل محسوب می‌شود. این تصویر همچنین تایید می‌کند که ما قرار است شاهد داستان Year One شخصیت بت‌ گرل در فیلم Batgirl باشیم. نکته جالب دیگر این است که لباس بت‌گرل در این کمیک منبع الهام سازندگان بازی Gotham Knights برای طراحی لباس شخصیت این شخصیت نیز بوده است.

لسلی گریس در نقش باربارا گوردون ملقب به بت‌گرل، جی کی سیمونز در نقش جیمز گوردون، برندن فریزر در نقش فایرفلای و جیکوب اسکیپیو، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Batgirl حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشتند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فیلم Batgirl در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max پخش شود. تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee و فیلم The Flash، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت‌گرل را بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده