// جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۲

احتمال پخش سریال The Last of Us در سال ۲۰۲۲

بلا رمزی، بازیگر نقش الی به‌تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به زمان حدودی پخش سریال The Last of Us اشاره کرده است.

چند ماه از آغاز فیلم‌برداری فصل اول سریال The Last of Us می‌گذرد و هنوز شبکه HBO تاریخ دقیق پخش آن را اعلام نکرده است. به‌تازگی بلا رمزی، بازیگر نقش الی در این اثر یک استوری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که یک پست از اکانت رسمی IMDB در آن دیده می‌شود؛ پستی که می‌گوید در سال ۲۰۲۲ شاهد پخش سریال The Last of Us از شبکه آنلاین HBO Max خواهیم بود.

هنوز شبکه HBO و سونی به‌صورت رسمی پخش سریال The Last of Us در سال ۲۰۲۲ را تایید نکرده‌اند. اما اشاره به این نکته از سوی اکانت رسمی IMDB و صدالبته اشاره‌ی یکی از بازیگرهای اصلی سریال به آن سبب می‌شوند که حالا احتمال پخش لست آو آس در سال ۲۰۲۲ از قبل هم بیشتر شده باشد. در همین حین انتظار می‌رود که فیلم‌برداری فصل اول تا حدودا پنج ماه دیگر به اتمام برسد.

جول با کوله‌پشتی در کنار الی داخل محیط سرسبز مشغول نگاه به دوردست

پدرو پاسکال در نقش جول، گابریل لونا در نقش تامی، مرل داندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، آنا تورو در نقش تس و نیک آفرمن در نقش بیل از جمله بازیگرهای سریال The Last of Us هستند. این اثر کریگ مازن و نیل دراکمن در ۱۰ اپیزود پخش خواهد شد.

بلا رمزی در رابطه با سریال گفت: «در تیم ساخت سریال تعداد قابل توجهی از طرفدارهای بازی The Last of Us حضور دارند و آن‌ها گفتند که بسیاری از موارد در سریال، به‌شدت مانند بازی هستند. بسیاری از صحنه‌های ساخته‌شده برای فیلم‌برداری به آن‌ها احساس قدم زدن در بازی ویدیویی [لست آو آس] را می‌دهند. پس فکر کنم همین خوب باشد. غیر از این دیگر نمی‌توانم اطلاعاتی به شما بدهم».


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده