نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۸

اشاره به حضور شخصیت‌های بیشتر از دنیای دی سی در تصاویر جدید فیلم Batgirl

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Batgirl منتشر شده است که از حضور احتمالی شخصیت‌های بیشتر از دنیای دی سی در این فیلم می‌دهد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Batgirl همچنان در شهر گلاسکو در اسکاتلند در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم بت گرل منتشر شده است. در بخشی از این تصاویر شاهد حضور لسلی گریس، بازیگر نقش باربارا گوردون هستیم که در دو تصویر اول، گریس لباس GCPD را بر تن دارد و در بخشی دیگر گفته می‌شود او لباس بت‌گرل را بر تن کرده است و با یک کاور آن را از چشم عکاسان پنهان کرده است:

همچنین در یک تصویر شاهد نقاشی دیواری از بتمن نسخه مایکل کیتون هستیم که درکنارش رابین قابل مشاهده است. هنوز حضور شخصیت رابین در فیلم Batgirl تایید نشده است، اما آیا این تصویر این موضوع را تایید می‌کند؟

نقاشی دیواری بتمن و رابین در پشت صحنه فیلم Batgirl

اما این پایان کار نیست در گروهی دیگر از تصاویر شاهد اشاره به شخصیت قناری سیاه تا شخصیت شرور هوگو استرنج هستیم. پیش از این جرنی اسمالت نقش دینا لورل لنس ملقب به بلک کنری را در فیلم Birds of Prey بازی کرده بود و طبق شایعات او در فیلم بت‌گرل نیز باز خواهد گشت، اما این موضوع هنوز تایید نشده است.

لسلی گریس در نقش باربارا گوردون ملقب به بت‌گرل، جی کی سیمونز در نقش جیمز گوردون، برندن فریزر در نقش فایرفلای و جیکوب اسکیپیو، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Batgirl حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشتند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فیلم Batgirl در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max پخش شود. تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee و فیلم The Flash، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت‌گرل را بر عهده دارد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده