نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳

ساخت سریال زورو با محوریت نسخه زن این شخصیت برای شبکه CW

شبکه CW در حال همکاری با رابرت و ربکا رودریگز برای ساخت ریبوت سریال Zorro است که در این سریال شاهد نسخه زن شخصیت زورو خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریبوت سریال Zorro خانه جدیدی پیدا کرده است. ددلاین گزارش داد که سریال زورو قرار است به‌جای شبکه NBC، برای شبکه CW تولید و پخش شود. همچنین رابرت و ربکا رودریگز همچنان به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این سریال حضور خواهند داشت، اما سوفیا ورگارا، بازیگر سریال خانواده مدرن که قرار بود به‌عنوان تهیه‌کننده ازطریق شرکت LatinWe در سریال زورو حضور داشته باشد، از این پروژه جدا شده است.

شان ترتا، نویسنده سریال Mayans M.C نیز به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده به ریبوت سریال Zorro اضافه شده است. اگرچه گفته می‌شود سریال زورو قرار است چهره جدید و متفاوتی از این مجموعه را به تصویر بکشد، اما همچنان انتظار می‌رود برداشتی مدرن از داستان کلاسیک و وسترن ماجراجویی زورو باشد که داستان سولا دومینگز را دنبال می‌کند که یک هنرمند زیرزمینی است که به‌عنوان نسخه معاصر شخصیت افسانه‌ای زورو بر علیه بی‌عدالتی اجتماعی در حال مبارزه کردن است.

پس از اینکه او چندین سازمان جنایتکار را فاش می‌کند، حالا زندگی او در معرض تهدید خطرناکی قرار گرفته است. رودریگز پیش از این قرار بود فیلم The Mask of Zorro با بازی آنتونیو باندراس را در سال ۱۹۹۸ کارگردانی کند، اما از این پروژه جدا شد تا مارتین کمپبل جایگزین او در این پروژه شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از ریبوت سریال Zorro در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود به‌زودی بازیگر نقش زورو در این سریال انتخاب و معرفی شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده