نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

تبدیل شدن مرد عنکبوتی 3 به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما

فروش جهانی Spider-Man: No Way Home از مرز ۱.۵ میلیارد دلار عبور کرد تا این فیلم به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Spider-Man: No Way Home به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فیلم مرد عنکبوتی 3 موفق شد ۳۳ میلیون دلار دیگر در آمریکای شمالی فروش کند تا با تنها ۴۱ درصد افت فروش نسبت به هفته‌ی قبل، مجموع فروش داخلی این فیلم به بیش از ۶۶۸.۷ میلیون دلار برسد. بدین ترتیب فیلم Spider-Man: No Way Home با پشت سر گذاشتن فیلم تایتانیک هم‌اکنون ششمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکای شمالی است.

همچنین فیلم مرد عنکبوتی 3 تنها به ۱۰ میلیون دلار دیگر فروش داخلی برای رسیدن به فیلم Avengers: Infinity War با فروش بیش از ۶۷۸.۸ میلیون دلار نیاز دارد تا به رتبه پنجم صعود کند که به‌نظر می‌رسد هفته آینده به این مهم دست پیدا خواهد کرد. در همین حین فروش جهانی فیلم Spider-Man: No Way Home از مرز ۱.۵ میلیارد دلار عبور کرد و این فیلم در مجموع بیش از ۱.۵۳۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد. سهم بازار بین‌المللی (خارج از آمریکای شمالی) از این فروش حدودا ۸۶۷.۵ میلیون دلار است.

گرین گابلین با بازی ویلم دفو در تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home

بدین ترتیب فیلم Spider-Man: No Way Home با عبور از آثاری چون فیلم Avengers: Age of Ultron، انیمیشن Frozen 2، فیلم Furious 7 و فیلم The Avengers به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان تبدیل است. فیلم The Lion King با فروش ۱.۶۶۲ میلیارد دلار و فیلم Jurassic World با فروش ۱.۶۷۰ میلیارد دلار، رقبای بعدی فیلم مرد عنکبوتی 3 هستند که قابل انتظار است «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» درنهایت بتواند از این دو فیلم نیز عبور کند و به ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما در جهان هم تبدیل شود.

باتوجه‌به اینکه فیلم Spider-Man: No Way Home هنوز در کشور چین اکران نشده است و وضعیت آن نیز مشخص نیست، انتظار نمی‌رود این فیلم بتواند به رکورد فروش دو میلیارد دلار دست پیدا کند و از فیلم Avengers: Infinity War با فروش جهانی ۲.۰۴۸ میلیارد دلار بالاتر برود. در هر حال فیلم مرد عنکبوتی 3 با بازی تام هالند همچنان سرعت فروش بسیار خوبی دارد و شاید طی هفته‌های آتی موفق به جا‌به‌جا کردن رکوردهای بیشتری شود. اکنون مدتی از تبدیل شدن این فیلم ابرقهرمانی به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی پیکچرز می‌گذرد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده