نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹

سونی تولید سریال Twisted Metal را تأیید کرد

شرکت سونی در جریان رویداد CES 2022 تأیید کرد که اقتباس تلویزیونی مجموعه بازی پرطرفدار Twisted Metal در دست تولید قرار دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطمئن شدیم که سری بازی مبارزات خودرویی Twisted Metal شرکت پلی استیشن بالاخره به شیوه‌ای متفاوت باز خواهد گشت. شرکت سونی در نطق اصلی خود در رویداد CES 2022 اعلام کرد که یک اقتباس تلویزیونی از این مجموعه‌ی محبوب در دست تولید قرار دارد. این اولین‌بار در طول ۱۰ سال گذشته است که روی اثری از توئیستد متال کار می‌شود و این خبر بدون شک باعث هیجان طرفداران مجموعه خواهد شد.

زمزمه‌های تولید سریال Twisted Metal (فلز درهم‌تنیده) از مدت‌ها پیش به‌گوش می‌رسد و حتی در سال ۲۰۱۹ میلادی تونی وینسیکورا، مدیرعامل شرکت سونی پیکچرز  در یک جلسه‌ی پرسش‌وپاسخ تأیید کرد که شرکت PlayStation Productions کار تولید اقتباس تلویزیونی این مجموعه را آغاز کرده است. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از این سریال در دست نیست، اما جالب است که می‌بینیم سونی و پلی استیشن فعالانه به تولید برنامه‌ها و سریال‌های مختلفی براساس مجموعه‌های متعلق به خود چراغ سبز نشان می‌دهند. درحال‌حاضر یک سریال از سری بازی The Last of Us برای شبکه‌ی HBO در حال ساخت است و فیلم لایو-اکشن Uncharted (آنچارتد) با نقش‌آفرینی تام هالند که بارها تحت تأثیر ویروس کرونا به تأخیر افتاد، در تاریخ ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

سری بازی Twisted Metal در سال‌های اخیر سروصدای زیادی به‌پا نکرده است. بازی Twisted Metal Black آخرین نسخه‌ی اصلی این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد. این نسخه که توسط استودیو Eat Sleep Play برای کنسول پلی استیشن 3 توسعه یافته بود، یک ریبوت برای مجموعه به‌حساب می‌آمد که با بازخوردهای خوبی از سوی بازیکن‌ها مواجه شد. شایعاتی نیز از توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی Twisted Metal توسط استودیو Lucid Games شنیده می‌شود. این احتمال وجود دارد که این بازی احتمالی همزمان با اقتباس تلویزیونی آن در دسترس طرفدارها قرار بگیرد. به‌هرشکل طرفدارها اکنون می‌توانند منتظر اثری از این مجموعه در آینده باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده