نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

ساخت انیمه Scott Pilgrim برای شبکه نتفلیکس

شبکه نتفلیکس و استودیو UCP در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت انیمه سریالی براساس رمان گرافیکی Scott Pilgrim هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه سریالی براساس رمان گرافیکی Scott Pilgrim در دست ساخت است. نتفلیکس و UCP در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت اقتباسی انیمه‌ای از این رمان گرافیکی اثر برایان لی اومالی هستند. منابع نزدیک به پروژه تایید کرده‌اند که اومالی به‌همراه بن دیوید گرابینسکی، سازنده سریال Are You Afraid of the Dark? به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در انیمه Scott Pilgrim حضور خواهند داشت.

همچنین اومالی و گرابینسکی به‌عنوان شورانر در ساخت انیمه اسکات پیلگریم نیز همکاری خواهند کرد. یونیونگ چوی، کارگردان قسمت Akakiri انیمه Star Wars: Visions و ابل گونگورا، کارگردان قسمت T0-B1 انیمه Star Wars: Visions نیز به‌عنوان کارگردان در انیمه Scott Pilgrim نقش خواهند داشت. پیش از این ادگار رایت فیلم Scott Pilgrim Vs. The World را در سال ۲۰۱۰ کارگردانی کرده بود که به‌عنوان یک فیلم کالت شناخته شده است. فیلم اسکات پیلگریم دربرابر دنیا با بودجه ۶۰ میلیون دلار تولید شد و تنها ۴۹ میلیون دلار فروش کرد.

رمان گرافیکی Scott Pilgrim

در این فیلم بازیگرانی چون مایکل سرا، مری الیزابت وینستد، کیرن کالکین، کریس ایوانز، آنا کندریک، الیسون پیل، برندان روث، جیسون شوارتزمن، جانی سیمونز، الن ونگ، می ویتمن و بری لارسون حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم داستان اسکات پیلگریم را روایت می‌کند که در تورنتو زندگی می‌کند و همراه‌با دوستانش گروه راکی تشکیل داده‌اند و در گاراژ خانه می‌نوازند. ماجرا از جایی پیچیده می‌شود که اسکات با دختر مرموزی به اسم رامونا فلاورز آشنا می‌شود.

رامونا به معنای واقعی کلمه دختر رویاهای اسکات است. اما یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که اسکات برای رسیدن به این دختر و داشتن یک زندگی راحت و بی‌دردسر درکنار او، باید از سد هفت نامزد قبلی شرور او عبور کند. همچنین یوبیسافت نیز بازی Scott Pilgrim vs. the World: The Game را در سال ۲۰۱۰ عرضه کرد و سال گذشته نیز نسخه ریمستر شده آن عرضه شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده