نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶

تمایل اندرو گارفیلد به ایفای دوباره نقش مرد عنکبوتی

اندرو گارفیلد در یک مصاحبه‌ی جدید به‌تمایل خود برای هنرنمایی دوباره در نقش مرد عنکبوتی اشاره کرد.

هشدار: اسپویل داستان فیلم Spider-Man No Way Home

اندرو گارفیلد در تازه‌ترین مصاحبه با رسانه‌ی ورایتی (Variety) از تمایل خود برای هنرنمایی دوباره در نقش مرد عنکبوتی خبر داد. طرفداران گارفیلد علاقه دارند تا او دوباره در لباس قهرمان محبوب مارول نقش‌آفرینی کند. براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گارفیلد طی مصاحبه با ورایتی در پاسخ‌به این سؤال پیرامون علاقه‌اش به‌بازگشت و نقش‌آفرینی دوباره به‌عنوان اسپایدرمن چنین گفت:

«اگر آن اثر [و شرایط] احساس خوبی را به‌من منتقل کنند، بله قطعا. پیتر پارکر و اسپایدرمن؛ این کاراکتر با خدمت بی‌دریغش به‌مردم شناخته می‌شود. او یک کاراکتر از سطح کارگر جامعه در محله‌ی کوئینز است. او می‌داند که تقلا کردن و از دست دادن چه معنی‌ای می‌دهد. او به‌شدت قابل همزادپنداری است. من همیشه آن کدهای اخلاقی پیتر پارکر را برای خودم نگه‌ می‌دارم تا زمانی‌که فرصت بازگشت و تعریف کردن قصه‌های او فرا برسد، با اطمینان و اعتماد به‌خودم آن کار را انجام بدهد».

همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به‌خانه نیست درکنار تام هالند حاضر شدند تا یک اتفاق عظیم را در تاریخ سینمای کامیک رقم بزنند. گارفیلد در ادامه و پیرامون دنبال کردن قصه‌ی مرد عتکبوتی سری The Amazing Spider-Man در این فیلم توضیح می‌دهد:

«واقعا خوشحالم. واقعا واقعا خوشحالم که توانستم یک سری گرهِ کور داستانی از اتفاقات سری «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» را باز کنم. واقعا خوشحالم که توانستم کنار بازیگران بزرگ، یک کارگردان بزرگ و همراه‌با مارول و سونی این اتفاق را رقم بزنم. وقتی The Amazing Spider-Man 2 به‌پایان رسید، سوالات بی‌پاسخ زیادی برای قصه‌ی پیتر پارکرِ من شکل گرفت. توانستم که برگردم و آن شخصیت را التیام ببخشم و پیتر پارکر تام هالند را حمایت کنم تا بدون ایجاد شدن دخالت در قصه‌ی تام‌ هالند، سه‌گانه‌اش را به‌اتمام برساند».

سه نسخه متفاوت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در فن آرت فیلم Spider-Man: No Way Home

چه پیش از اکران فیلم مرد عنکبوتی: راهی به‌خانه نیست چه در زمان اکران این فیلم، عملکرد اندرو گارفیلد به‌عنوان تکذیب‌کننده‌ی شایعات پیرامون این فیلم و هنرنمایی او در نقش پیتر پارکر تحسین‌برانگیز بود. حالا و با درخواست هواداران و مثبت بودن دیدگاه گارفیلد، باید منتظر باشیم و ببینیم که سونی چه تصمیمی را برای جهان The Amazing Spider-Man، خواهد گرفت.

فیلم مرد عنکبوتی راهی به‌خانه نیست با هنرنمایی تام هالند، زندیا، جیکوب باتالون، بندیکت کامبربچ، جیمی فاکس، ویلم دفو، آلفرد مولینا، تامس هیدن چرچ،‌ ریس ایفانز، مریسا تومی، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر چند روز قبل به‌پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی‌پیکچرز تبدیل شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده