نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۴

احتمال اشاره گل گدوت به زمان شروع فیلمبرداری فیلم Wonder Woman 3

گل گدوت، بازیگر نقش زن شگفت انگیز در مصاحبه جدید خود در مورد زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Wonder Woman 3 توضیح داده است.

فیلم Wonder Woman 1984 سال گذشته در سالن‌‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد، اما نقدهای متوسط و ضعیفی را از تماشاگران و منتقدان دریافت کرد. بااین‌حال، در دی گذشته برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Woman 3 را تایید و اعلام کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان شروع فیلم‌برداری این فیلم از دنیای دی سی منتشر شده است. گل گدوت، بازیگر زن شگفت انگیز در مصاحبه با InStyle فاش کرد که مراحل فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم Wonder Woman احتمالا از تابستان ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

گدوت همچنین گفت که فیلمنامه فیلم Wonder Woman 3 هم‌اکنون در دست نوشتن است. گدوت گفت: «هم‌اکنون در حال کار روی فیلمنامه هستیم. ساخت و تولید فیلم احتمالا حدود یک سال و نیم دیگر آغاز خواهد شد.» البته گدوت اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است، اما شروع فیلم‌برداری فیلم واندر وومن 3 در تابستان سال ۲۰۲۳ می‌تواند منطقی باشد. پتی جنکینز، کارگردان دو قسمت اول فیلم Wonder Woman برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman 3 بازگشته است.

گل گدوت در نقش زن شگفت انگیز در فیلم Wonder Woman

همچنین جنکینز وظیفه کارگردانی فیلم Star Wars: Rogue Squadron را نیز بر عهده دارد که مدتی پیش برخی اعتقاد داشتند که ساخت این فیلم احتمالا متوقف یا کاملا کنار گذاشته شده است. دلیل این موضوع تداخل برنامه این کارگردان با زمان شروع تولید فیلم جدید جنگ ستارگان عنوان شده است، اما جنکینز مدتی پیش صندلی کارگردانی فیلم Cleopatra با بازی گل گدوت را ترک کرد و همچنین تولید فیلم Wonder Woman 3 قرار نیست زودتر از سال آینده آغاز شود و این می‌تواند باعث احیا ساخت فیلم Star Wars: Rogue Squadron شود.

فیلم Wonder Woman 3 در حال حاضر دارای تاریخ اکرانی نیست، اما قابل انتظار است که در سال ۲۰۲۴ شاهد اکران این فیلم از دنیای دی سی باشیم. همچنین اطلاعاتی از داستان یا حتی دوره اتفاقات فیلم زن شگفت‌انگیز 3 نیز در دسترس نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده