نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

اعلام تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال The Boys ؛ انتشار اولین تیزر

شبکه آمازون با انتشار یک تیزر کوتاه سرانجام تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال The Boys را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال The Boys مشخص شده است. آمازون بالاخره امروز اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال پسران از تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) با پخش همزمان سه قسمت اول آغاز خواهد شد. فصل جدید این سریال در ۸ قسمت تولید شده که پنج قسمت مابقی به‌صورت هفتگی روزهای جمعه از آمازون پخش خواهند شد. بدین ترتیب قسمت پایانی فصل سوم سریال The Boys در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) از آمازون پخش می‌شود.

همچنین تیزر کوتاهی از فصل سوم سریال The Boys نیز منتشر شده است که در این تیزر کوتاه شاهد حضور هولمندر با بازی آنتونی استار و استارلایت با بازی ارین موریارتی هستیم که در یک کنفرانس خبری هستند و در طول این ویدیو لبخندهای پر از خشم و عصبانیت هوملندر قابل مشاهده است. این تیزر حاوی تصاویر بیشتری نیست و انتظار می‌رود در آینده شاهد انتشار تریلر رسمی آن باشیم، اما پیش از آن می‌توانید اولین تیزر فصل سوم سریال The Boys را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جنسن اکلس، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، کلودیا دومیت، کتیا وینتر، کولبی مینیفی، نیک وکسلر، لوری هولدن، پاتریک فلانری، مایلز گستون ویلانوئوا، فرانسیس ترنر، کریستین بوت و جک دولان از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل سوم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

علاوه‌براین، آمازون در حال ساخت یک اسپین‌آف براساس سریال The Boys است که اتفاقات این سریال قرار است در یک کالج جریان داشته باشد توسط سازمان شیطانی Vought (وات) که کنترل گروه هفت را نیز بر عهده دارد، اداره می‌شود که هدف آن آموزش ابرقهرمانان جوان است. همچنین اخیرا ساخت یک سریال انیمیشنی براساس دنیای سریال The Boys با نام The Boys: Diabolical برای پخش در سال ۲۰۲۲ تایید شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده