// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

گلدن گلوب 2022 پخش زنده نخواهد داشت

رسانه‌ی ددلاین تایید کرد که نه‌تنها سلبریتی‌ها حاضر به شرکت در گلدن گلوب ۲۰۲۲ نشده‌اند، بلکه این مراسم اصلا پخش زنده ندارد.

هیچ‌کس نمی‌تواند مراسم گلدن گلوب امسال را ببیند. این رویداد کاملا خصوصی برگزار خواهد شد و فهرست برندگان در سایت و شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد. انجمن مطبوعات خارجی هالیوود پس از برگزاری خصوصی این رویداد حدودا ۹۰ دقیقه‌ای، فهرست کامل برندگان در تمامی بخش‌ها را منتشر می‌کند. شبکه NBC چند ماه قبل گفت که باتوجه‌به افشای پرونده‌های فساد مالی و نژادپرستی گلدن گلوب حداقل مراسم سال ۲۰۲۲ را پخش نخواهد کرد. حالا مشخص شد که انجمن مطبوعاتی خارجی هالیوود نتوانست هیچ پخش‌کننده‌ی دیگری را برای رویداد امسال پیدا کند.

در سال‌های قبل NBC برای پخش زنده‌ی مراسم گلدن گلوب حدودا ۶۰ میلیون دلار به انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) پول می‌داد. ولی اکنون باتوجه‌به بی‌اعتمادی بسیار زیاد مردم به Golden Globes، دلیل خاصی برای پخش گلدن گلوب 2022 وجود ندارد.

مراسم خصوصی گلدن گلوب 2022 فرش قرمز نخواهد داشت و رسانه‌ها در آن شرکت نخواهند کرد. فیلم‌سازها و بازیگرهای معروف هم به این رویداد نخواهند رفت؛ نه شخص معروفی می‌آید که برنده را اعلام کند و نه نامزدها در مراسم حضور دارند. استودیوهای فیلم‌سازی حتی در کمپین‌های تبلیغاتی فیلم‌های خود برای جوایز هم اشاره‌ای به گلدن گلوب نکردند. زومجی در اوایل تابستان سال جاری در مقاله و ویدیو «فساد در گلدن گلوب | آیا این مراسم به نقطه پایان رسیده است؟» توضیح داد که چرا جوایز Golden Globe بخش زیادی از اعتبار خود را از دست داده‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده