نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴

بازگشت کرش و ادی در تریلر رسمی انیمیشن جدید عصر یخبندان

دیزنی و استودیوی قرن بیستم تریلر جدید و رسمی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی این انیمیشن از مجموعه عصر یخبندان است که در طول این تریلر شاهد بازگشت به دنیای Lost World هستیم تا دوباره شاهد ماجراجویی ادی و کرش به‌همراه باک باشیم. این تریلر حاوی تصاویر بیشتری از اتفاقات انیمیشن Ice Age 6 است و در ادامه می‌تواند این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild در تاریخ ۲۸ ژانویه (۹ بهمن) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. همچنین علاوه‌بر تریلر، دیزنی پوستر جدیدی از انیمیشن جدید عصر یخبندان را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر جدید انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild

سایمون پگ، آتکارش آمبودکار، آرون هریس و وینسنت تانگ، از جمله صداپیشگان انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild هستند که وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. جان سی دانکین نیز وظیفه کارگردانی انیمیشن عصر یخبندان 6 را براساس فیلمنامه‌ای از ری لائورنتیس، جیم هچ و ویلیام شفیرین، بر عهده داشته است. این انیمشین اولین تجربه کارگردانی دانکین است که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن عصر یخبندان حضور داشته است.

انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild ادامه داستان کرش و ادی ملقب به برادران Possum را دنبال‌ می‌کند که به‌دنبال پیدا کردن مکانی برای خود هستند، اما در دنیای Lost World گرفتار شده‌اند. آن‌ها توسط راسو باک وایلد نجات می‌یابند و حالا با یکدیگر ماموریتی را برای نجات دنیای سرزمین گمشده از زیر سلطه دایناسورها آغاز می‌کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده