نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷

اعتراف تهیه‌کنندگان قسمت ویژه هری پاتر به استفاده اشتباه از تصویر اما رابرتس

اشتباه سهوی سازندگان قسمت ویژه Harry Potter 20th Anniversary شبکه‌ی HBO Max از تصویر اما رابرتس به‌جای اما واتسون خبرساز شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که طرفداران تیزبین متوجه یک اشتباه سهوی در قسمت ویژه Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts (بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز) شدند و شبکه‌ی HBO Max را در تصحیح آن یاری کردند. ماجرا از این قرار بود که تصویری از دوران کودکی اما رابرتس به‌جای اما واتسون در برنامه‌ی گردهم‌آیی بازیگران هری پاتر به‌مناسبت ۲۰امین سالگرد مجموعه به نمایش گذاشته شد که فورا اصلاح شد. تهیه‌کنندگان قسمت ویژه‌ی Harry Potter با انتشار یک بیانیه اظهار داشتند: «چه توجه به‌موقعی طرفداران هری پاتر! شما خطای تدوین یک تصویر نادرست را به ما اطلاع دادید. اکنون نسخه‌ی جدید در دسترس است.»

قسمت ویژه Harry Potter 20th Anniversary که در ابتدا در تاریخ ۱۱ دی (۱ ژانویه) پخش شد، دارای سکانسی بود که در آن اما واتسون از علاقه‌ی خود به هری پاتر از سنین پایین و خوانده شدن کتاب‌های مجموعه توسط پدرش برای او و دیگر برادر و خواهرانش می‌گوید. این قسمت ویژه سپس به‌سراغ نمایش تصویری از یک دختر کم سن‌وسال با گوش‌های میکی ماوس روی سرش می‌رود. همان‌طور که طرفداران متوجه شدند، این تصویری بود که اما رابرتس در سال ۲۰۱۲ در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. اما واتسون در این گردهم‌آیی به این موضوع نیز می‌پردازد که چرا پس از فیلم Harry Potter and the Goblet of Fire (هری پاتر و جام آتش) تقریبا مجموعه‌ی هری پاتر را ترک کرد.

قسمت ویژه Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts که بازیگرانی نظیر دنیل ردکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون را بار دیگر دور هم جمع کرد، در استودیو Tour London شرکت برادران وارنر ضبط شد. هنرپیشه‌های دیگری از مجموعه فیلم‌های هری پاتر نیز در این گرد‌هم‌آیی حضور به هم رساندند که از میان آن‌ها می‌توان به هلنا بونهام کارتر، رابی کالترین، ریف فاینز، جیسون آیزکس، گری اولدمن، تام فلتون، جیمز فلپس، الیور فلپس، مارک ویلیامز، بانی رایت، آلفرد ایناک، متیو لوئیس و ایوانا لینچ اشاره کرد. افزون‌براین، فیلم‌سازهایی نظیر دیوید هیمن، کریس کلمبوس، آلفونسو کوارون، مایک نیوول و دیوید ییتس در این قسمت ویژه حضور داشتند.

برنامه Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts شبکه آنلاین HBO Max

جی. کی. رولینگ، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر در قسمت ویژه‌ی Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts گفت‌وگویی نداشت و تنها در ویدیوهای آرشیوی فیلم‌های مجموعه نشان داده شد. مدتی قبل این نویسنده‌ی بزرگ به‌دلیل اظهارات جنجالی خود خبرساز شد و سروصدای زیادی بین طرفدارهای پرشور هری پاتر به پا کرد. حتی جی. کی. رولینگ اخیرا بار دیگر دست به‌کار شد و با توئیت‌هایی خواستار انجام اصلاحاتی در قوانین اسکاتلند شد. برخی از دیدگاه‌های این نویسنده از سوی بازیگرهای اصلی فیلم‌های Harry Potter هم محکوم شده است. قسمت ویژه هری پاتر توسط شرکت Warner Bros. Unscripted Television و با همکاری وارنر هورایزن در استودیو Tour London شرکت برادران وارنر، محل تولید فیلم‌های هری پاتر ساخته شد.

دنیای جادوگری جی.کی. رولینگ (Wizarding World) نیز روزهای شلوغی را سپری می‌کند. برادران وارنر به‌تازگی تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور)، سومین قسمت مجموعه فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز را پخش کرد که در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ (۱۵ آوریل ۲۰۲۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود. ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر در فیلم Fantastic Beasts 3 به ایفای نقش می‌پردازند و سکان هدایت آن در دستان دیوید یتس قرار دارد. شبکه‌های کابلی TBS و کارتون نتورک وارنر مدیا نیز اخیرا به‌سراغ پخش نمایش Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses به میزبانی هلن میرن رفتند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده