نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

حضور کیانو ریوز در سریالی به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو

کیانو ریوز در حال مذاکره با شبکه هولو برای حضور در سریال The Devil in the White City به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر سریال The Devil in the White City ظاهرا بالاخره مشخص شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کیانو ریوز، بازیگر مجموعه فیلم‌هایی چون جان ویک و ماتریکس در حال انجام مذاکره با شبکه هولو برای حضور در سریال شیطان در شهر سفید است. در حال حاضر مشخص نیست که ریوز قرار است نقش قاتل سریالی را بازی کند یا نقش معمار بی‌گناه را بر عهده خواهد داشت.

سریال The Devil in the White City درواقع اقتباسی از رمان The Devil in the White City: Murder, Magic and the Madness at the Fair that Changed America اثر اریک لارسون است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود و پیش از این مارتین اسکورسیزی قرار بود اقتباس سینمایی آن را کارگردانی کند و لئوناردو دی کاپریو نیز قرار بود نقش دکتر اچ. اچ. هلمز را در این فیلم بازی کند، اما درنهایت در سال ۲۰۱۹ این فیلم تبدیل به یک سریال تلویزیونی برای شبکه هولو شد که اسکورسیزی و دی‌کاپریو به‌عنوان تهیه‌کننده در حال همکاری با این شبکه هستند.

لئوناردو دی‌کاپریو درکنار مارتین اسکورسیزی

رمان The Devil in the White City داستان یک قاتل سریالی به‌نام دکتر اچ. اچ. هلمز در یک نمایشگاه جهانی در شیکاگوی سال ۱۸۹۳ و یک معمار به‌نام دانیل اچ. برنام را دنبال می‌کند. ترس و وحشت از یک قاتل نامرئی شهر را فرا گرفته که جان افراد بی‌گناه را می‌گیرد. دکتر اچ. اچ. هلمز یک هتل مجلل در شهر شیکاگو خریداری می‌کند که آن را به مکانی برای سلاخی و شکنجه قربانیان خود تبدیل کرده است. او به هر یک از اتاق‌های هتل خود یک راه مخفی در نظر گرفته تا در طول شب به سراغ قربانی‌های خود برود. او درنهایت مرتکب ۲۷ قتل می‌شود.

سریال The Devil in the White City قرار است اولین نقش جدی کیانو ریوز در یک سریال تلویزیونی باشد. فیلم The Matrix Resurrections جدید کار کیانو ریوز است که تاکنون ۱۰۵.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین ریوز اخیرا در فیلم John Wick 4 جلوی دوربین رفته که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود. ریوز همچنین در انیمیشن DC League of Super-Pets نیز حضور دارد و در فیلم جان ویک 5 باز خواهد گشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده