نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۱

تاریخ اکران فیلم Morbius با بازی جرد لتو سه ماه عقب افتاد

در پی گسترش تعداد مبتلایان به سویه امیکرون ویروس کرونا، سونی پیکچرز تصمیم گرفت تا تاریخ اکران فیلم Morbius را دوباره عقب بیندازد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Morbius دوباره عقب افتاده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم موربیوس دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) اکران شود و حالا اکران این فیلم فرعی از مجموعه مرد عنکبوتی برای اکران در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. گفته می‌شود که سونی به علت نگرانی در مورد افزایش تعداد مبتلایان به سویه امیکرون ویروس کرونا تصمیم به تغییر دوباره تاریخ اکران فیلم Morbius گرفت.

همچنین این برای هفتمین بار است که تاریخ اکران فیلم موربیوس تغییر پیدا می‌کند. فیلم Morbius در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اکران شود و در ادامه تاریخ اکران آن چند هفته و تا در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) عقب افتاد. در ادامه همه‌گیری ویروس کرونا باعث تاخیرهای پیاپی اکران فیلم موربیوس شد. در ابتدا سازندگان متوجه شدند که تاریخ اکران این فیلم فرعی از مجموعه مرد عنکبوتی تا تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) با تأخیر مواجه شود. سپس اکران فیلم به تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) موکول شد.

جرد لتو در نقش موربیوس در حال گرفتن توپ با استفاده از قدرتش در فیلم Morbius

پس از آن سونی اکران فیلم Morbius را تا تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) عقب انداخت و درنهایت اکران فیلم موربیوس یک هفته و تا تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن ۱۴۰۰) با تأخیر مواجه شد و حالا اکران آن تا بهار سال ۲۰۲۲ عقب افتاده است. آیا تاریخ اکران فیلم Morbius دوباره تغییر خواهد کرد؟ زمان جواب این سؤال را خواهد داد. سونی در حال حاضر تاریخ اکران فیلم دیگری را تغییر نداده است. همچنین گفته می‌شود که فیلم موربیوس ممکن است در رتبه دوم کوتاه‌ترین فیلم از مجموعه مرد عنکبوتی قرار بگیرد.

جرد لتو در نقش موربیوس، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، تایریس گیبسون و مایکل کیتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 و فیلم Life، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشت و همچنین وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده