نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۶

جدایی آرمی همر از فیلم کمدی جدید تایکا وایتیتی و معرفی بازیگر جایگزین

ویل آرنت جایگزین آرمی همر در مراحل فیلم‌برداری دوباره فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی شده است.

فیلم Next Goal Wins، جدیدترین فیلمی است که تایکا وایتیتی، کارگردان آثاری چون فیلم JoJo Rabbit، فیلم Thor: Ragnarok، فیلم What We Do In The Shadows و فیلم Hunt for the Wilderpeople وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است، اما این فیلم کمدی هنوز روی پرده نرفته و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران اصلی این فیلم کمدی تغییر پیدا کرده است. طبق اعلام ددلاین ویل آرنت، بازیگر نامزد دریافت ۷ جایزه امی به‌صورت رسمی برای حضور در فیلم Next Goal Wins قرارداد امضا کرده است.

ویل آرنت

آرنت درواقع جایگزین آرمی همر شده و قرار است نقش بدون نام مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال ساموآی آمریکا را در فیلم Next Goal Wins بازی کند. گفته می‌شود که آرمی همر به‌دلیل اینکه برای حضور در فیلم‌برداری دوباره این فیلم کمدی نمی‌توانست حضور داشته باشد، از این پروژه جدا شد و حالا آرنت قرار است طبق برنامه جایگزین او شود. گفته می‌شود حضور همر در نسخه اصلی فیلم در حد یک صحنه افتخاری بوده، اما اکنون این نقش فراتر از یک نقش کوتاه شده و آرنت قرار است کمی نقش پررنگ‌تری داشته باشد.

این در حالی است که رسوایی اخیر آرمی همر باعث شد تا او از فیلم Shotgun Wedding و سریال The Offer کنار گذاشته شود، اما ددلاین می‌گوید کنار گذاشتن همر از فیلم Next Goal Wins ارتباطی با این موضوع ندارد. ازطرفی استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تصمیم گرفتند تا آرمی همر همچنان بخشی از فیلم Death on the Nile باشد. ددلاین همچنین اشاره کرد که فیلم Next Goal Wins همچنان قرار است در سینماها اکران شود و احتمالا در طول سال ۲۰۲۲ بالاخره روی پرده خواهد رفت.

آرمی همر

فیلم Next Goal Wins براساس مستندی به‌همین نام که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، در دست ساخت است که این مستند داستان یک مربی هلندی به نام توماس رانگن را دنبال می‌کند که قصد دارد یک کار تقریبا غیرممکن را انجام دهد. پس از شکست ۳۱-۰ از استرالیا در سال ۲۰۰۱، او در تلاش است تا اعضای یک تیم فوتبال را که اهل ساموآی آمریکا هستند، از یک مشت بازنده چند ساله، تبدیل به برنده کند.

مایکل فاسبندر، الیزابت ماس، کایمانا، اسکار کایتلی، دیوید فین، ریچل هاوس، اولی لاتوکفو، بیولا کوالی، سمو فیلیپو، لهی فالپاپالانگی، ریس داربی و آنگس سمپسون دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Next Goal Wins حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده