نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۰

بازگشت تامی شلبی در اولین تریلر فصل ششم سریال Peaky Blinders

شبکه BBC طبق وعده خود اولین تریلر فصل ششم سریال Peaky Blinders را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر آخرین فصل این سریال هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل ششم سریال Peaky Blinders منتشر شده است. شبکه BBC به وعده خود عمل کرد و در شروع سال نو میلادی اولین تریلر فصل پایانی سریال پیکی بلایندرز را منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد اتفاقات پس از فصل پنجم سریال هستیم که تامی شلبی باید با تهدید جدید خود مواجه شود. همچنین حوادث فصل ششم سریال Peaky Blinders به ورود آلمان نازی و اتفاقات جنگ جهانی دوم نیز نزدیک است و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

کیلین مورفی، سوفی راندل، تام هاردی، پاول اندرسون، فین کول، ناتاشا اوکیف، آیدان گیلن، شارلی مورفی، ایان پک، آنیا تیلور جوی، بنجامین زفانایا، سم کلفلین، برایان گلیسون، جیمز فرش‌ویل و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در این تریلر اشاره‌ای به سرنوشت هلن مک کروری، بازیگر پالی نشد که فروردین امسال دار فانی را وداع گفت. مانند پنج فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت فصل پایانی سریال پیکی بلایندرز را نیز بر عهده دارد.

نایت وظیفه نوشتن فیلمنامه و آنتونی برن وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت فصل پایانی سریال Peaky Blinders را بر عهده دارند. برن پیش از این هر ۶ قسمت فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز را کارگردانی کرده بود. همچنین فیلم Peaky Blinders نیز در دست ساخت است که فیلم پیکی بلایندرز قرار است داستان تامی شلبی و خانواده‌اش را به اتمام برساند. در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال در جریان است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

فصل ششم سریال Peaky Blinders در ۶ قسمت تولید شده و پخش آن قرار است از اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه بی بی سی وان آغاز شود و در ادامه شاهد پخش فصل پایانی سریال پیکی بلایندرز از شبکه نتفلیکس برای بینندگان خارج از بریتانیا و ایرلند خواهیم بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده