نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

احتمال بازگشت دو شخصیت دنیای سینمایی مارول در فیلم The Marvels

طبق ویدیو منتشر شده یکی از بازیگران فیلم The Marvels، ظاهرا دو شخصیت از دنیای سینمایی مارول قرار است در این فیلم حضور داشته باشند.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Marvels به پایان رسیده است و این فیلم مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند، اما اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Captain Marvel 2 در دسترس نیست. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری ظاهرا در دنباله فیلم Captain Marvel فاش شده است. زنوبیا شروف، بازیگر نقش منیبا خان (مادر کامالا خان) که در سریال Ms. Marvel و فیلم The Marvels حضور داشته، ویدیویی را در اینستاگرام خودش منتشر کرده که در آن شاهد تصویری از پشت صحنه تولید فیلم مارولز هستیم.

در این تصویر روی دیوار شاهد عکس برخی از بازیگران هستیم که اگر کمی دقت کنید، می‌توانید شاهد تصویر تسا تامپسون، بازیگر نقش والکیری و لاشانا لینچ، بازیگر نقش ماریا رمبو درکنار تصویر دیگر بازیگران فیلم کاپیتان مارول 2 باشید. صحنه ماریا رمبو در فیلم مارولز احتمالا فلش‌بک خواهد بود که می‌تواند در ارتباط با کارول دانورز و مونیکا رمبو، دخترش باشد. اما در مورد صحنه والکیری هنوز مشخص نیست نقش تسا تامپسون چقدر می‌تواند در فیلم The Marvels مهم باشد، اما هنوز این موضوع رسما تایید نشده است و فعلا باید به چشم شایعه به آن نگاه کنیم.

تصاویر بازیگران روی دیوار در پشت صحنه فیلم The Marvels

تصویر تسا تامپسون و لاشانا لینچ در روی دیوار پشت صحنه فیلم The Marvels

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (میس مارول)، زوی اشتن در نقش شرور و منفی فیلم و پارک سئو-جون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین شایعاتی مبنی‌بر بازگشت جود لا در نقش یان راگ نیز شنیده می‌شود. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels براساس فیلمنامه‌ای از مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision را بر عهده دارد.

فیلم The Marvels برای اکران در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سریال Ms. Marvel قرار است در تابستان سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده