نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۱

تبدیل شدن Morbius به یکی از کوتاه‌ترین فیلم های مجموعه مرد عنکبوتی

مدت زمان احتمالی فیلم Morbius با بازی جرد لتو مشخص شده است که این فیلم را به دومین فیلم کوتاه تولید شده براساس مجموعه مرد عنکبوتی تبدیل می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم Morbius ظاهرا مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت Cinemark و Regal Cinemas، مدت زمان فیلم موربیوس قرار است ۱۰۸ دقیقه یا به عبارتی ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه باشد. اگرچه ممکن است این مدت زمان درنهایت کمی متفاوت باشد، اما باتوجه‌به اینکه وب‌سایت دو سینما زنجیره‌ای این اطلاعات را ثبت کرده‌اند، احتمالا این مدت زمان رسمی خواهد بود. بدین ترتیب فیلم Morbius در رتبه دوم کوتاه‌ترین فیلم اقتباس شده از مجموعه مرد عنکبوتی قرار خواهد گرفت.

در رتبه اول فیلم Venom: Let There Be Carnage با مدت زمان ۱ ساعت و ۳۷ دقیقه قرار دارد و فیلم موربیوس تنها ۱۱ دقیقه طولانی‌تر از این فیلم است. اگر این مدت زمان درست باشد، مدت زمان فیلم Morbius بدون احتساب زمان تیتراژ آغازین و پایانی احتمالا حدود ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه باشد. فیلم موربیوس درواقع قرار است دنیای شخصیت‌های اسپایدرمن سونی را گسترش دهد که با فیلم Venom آغاز شده است. 

جرد لتو در مقابل ورودی غار در تلاش برای درمان خود در فیلم Morbius

فیلم Morbius داستان دکتر مایکل موربیوس را دنبال می‌کند که در دوران کودکی دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از نجات یافتن از این دوره، حال او یک دانشمند شده و تلاش می‌کند تا زندگی خود را نجات دهد. او پس از اینکه در یک آزمایش مرگبار برای درمان بیماری خود تلاش کرد، به چیزی شبیه به یک خون آشام تبدیل شد. علاوه‌براین، در فیلم Morbius قرار است شاهد حضور والچر نیز باشیم و همچنین ظاهرا با دنیاهای دیگر مرد عنکبوتی نیز ارتباط دارد.

جرد لتو در نقش موربیوس، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، تایریس گیبسون و مایکل کیتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 و فیلم Life، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشته و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space بوده است.

فیلم Morbius قرار است در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده