نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۷

عبور فروش جهانی فیلم ونوم 2 با بازی تام هاردی از مرز ۵۰۰ میلیون دلار

فروش جهانی فیلم Venom: Let There Be Carnage با بازی تام هاردی سرانجام از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش جهانی فیلم Venom: Let There Be Carnage به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است. با اینکه نسخه خانگی فیلم ونوم 2 مدتی است که منتشر شده، اما فروش جهانی فیلم Venom 2 همچنان ادامه دارد. طبق آخرین آمار گیشه و به‌لطف ایام کریسمس، فروش فیلم Venom: Let There Be Carnage به ۲۱۲.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۸۷.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان رسیده و بدین ترتیب مجموع فروش جهانی این فیلم به ۵۰۰.۱ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

درواقع پس از فیلم Spider-Man: No Way Home، فیلم No Time to Die و فیلم سریع و خشن 9، فیلم Venom: Let There Be Carnage چهارمین فیلم پر فروش گیشه جهانی است که توسط هالیوود تولید و منتشر شده است. البته موفقیت تجاری فیلم ونوم 2 در دوران همه‌گیری ویروس کرونا نیز بسیار چشمگیر است و حتی سونی از هم‌اکنون در حال ساخت فیلم Venom 3 است، اما این فیلم همچنان در مراحل اولیه ساخت و ایده‌پردازی است.

تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده