// یکشنبه, ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸

ساخت آلبوم موسیقی متن فیلم آنچارتد توسط رامین جوادی

رسانه Film Music Reporter گزارش داد که رامین جوادی، آهنگ‌ساز بازی تاج و تخت وظیفه‌ی ساخت آلبوم موسیقی متن فیلم آنچارتد را بر عهده دارد.

سونی پیکچرز در تاریخ ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه) بالاخره فیلم Uncharted را اکران خواهد کرد. حالا بلاگ Film Music Reporter که تا به امروز چند بار اخبار سینما و تلویزیون متمرکز روی آهنگ‌سازی آثار گوناگون را زودتر از رسانه‌های دیگر منتشر کرده است، از این گفت که رامین جوادی وظیفه‌ی ساخت آلبوم موسیقی متن فیلم آنچارتد را بر عهده دارد. سریال Game of Thrones و فیلم Iron Man از جمله آثاری هستند که رامین جوادی به خلق آلبوم موسیقی متن آن‌ها پرداخت.

فیلم آنچارتد به کارگردانی روبن فلیشر با الهام از سری بازی Uncharted پلی استیشن ساخته می‌شود و تام هالند، مارک والبرگ، سوفیا علی، تاتی گابریل و آنتونیو باندراس از جمله بازیگرهای آن هستند. در فیلم Uncharted قصه‌ی نیتن دریک و نخستین ماجراجویی او برای پیدا کردن گنج را می‌بینیم. این جوان باهوش که روز و شب خود را در خیابان‌ها می‌گذراند، در همراهی با ویکتور سالیوان (سالی) خطر را به جان می‌خرد؛ تا مشغول تلاش برای پیدا کردن بزرگ‌ترین گنجینه‌ای شود که هرگز کسی آن را پیدا نکرده است.

فیلم The Man from Toronto با بازی وودی هارلسون و کیلی کوئوکو، فصل جدید سریال Westworld، سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) شبکه HBO و سریال Jack Ryan شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو از آثار جدید دیگری هستند که رامین جوادی روی آلبوم موسیقی متن آن‌ها کار می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده