نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۲

مبارزه بوبا فت برای جایگاهش در دنیای جنگ ستارگان در تریلر جدید Boba Fett

تریلر کوتاه و جدیدی از سریال The Book of Boba Fett منتشر شده است که در آن شاهد تلاش بوبا فت برای حفظ جایگاهش به‌عنوان ارباب جرم و جنایت هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه و جدیدی از سریال The Book of Boba Fett منتشر شده است. در این تریلر که زمانش حدود یک دقیقه است، شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات سریال Boba Fett هستیم که بوبا فت می‌گوید دیگر بانتی هانتر است و اکنون او ارباب جرم و جنایت است. این تریلر کوتاه تصاویر بیشتری از اتفاقات این سریال از دنیای جنگ ستارگان را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌تازگی رابرت رودریگز، کارگردان و تهیه‌کننده سریال The Book of Boba Fett در یک مصاحبه توضیح داد که تریلرها و نمایش‌های فیلم تنها از نیمه اول قسمت اول این سریال هستند و چیزهای زیادی است که هنوز به طرفداران بوبا فت و جنگ ستارگان نمایش نداده‌اند. آن‌ها حتی اطلاعات و تصاویر این سریال را از مدیران دیزنی پنهان کرده‌اند. در هر حال در ثانیه ۴۵ تریلر جدید سریال Boba Fett ظاهرا شاهد حضور سوفی تاچر، بازیگر سریال Yellowjackets و فیلم Prospect هستیم.

پیش از این ددلاین گفته بود که تاچر قرار است در سریال بوبا فت یا فصل سوم سریال The Mandalorian یا هر دو سریال حضور داشته باشد، اما حداقل در این صحنه مشخص نیست او چه نقشی را بر عهده دارد و او ممکن است نقش شخصیت کاملا جدیدی را بازی کرده باشد. تمورا موریسون در نقش بوبا فت، مینگ-نا ون در نقش فنک شاند و جنیفر بیلز در نقش Twi’lek، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Book of Boba Fett حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بااین‌حال، حضور بازیگران بیشتری تاکنون در سریال Boba Fett تایید و اعلام نشده است. رابرت رودریگز، جان فاورو، برایس دالاس هاوارد و دیو فیلونی وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف را بر عهده داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود سم هارگریو، کارگردان فیلم Extraction نیز یک قسمت از سریال بوبا فت را کارگردانی کرده است. جان فاورو و دیو فیلونی به‌همراه رابرت رودریگز وظیفه ساخت سریال The Book of Boba Fett را بر عهده داشته‌اند.

پخش سریال The Book of Boba Fett قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود.


منبع TheNewsMotion
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده