نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۵

ادامه فروش فوق العاده فیلم مرد عنکبوتی 3 تا عملکرد کمتر از انتظار ماتریکس 4

فروش جهانی فیلم Spider-Man: No Way Home از مروز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد و همچنین فیلم ماتریکس 4 عملکرد کمتر از حد انتظاری را داشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Spider-Man: No Way Home به فروش فوق‌العاده خود در گیشه جهانی ادامه می‌دهد. طبق اعلام ددلاین، فیلم مرد عنکبوتی 3 توانست در روز چهارشنبه ۲۷.۸ میلیون دلار دیگر فروش کند تا بالاتر از فیلم‌های تازه اکران شده مثل فیلم The Matrix Resurrections، فیلم The King's Man و انیمیشن Sing 2 قرار بگیرد. دنباله انیمیشن Sing توانست ۸.۱ میلیون دلار و فیلم ماتریکس 4 نیز ۶.۴ میلیون دلار در روز چهارشنبه فروش کنند. همچنین فیلم کینگزمن نیز تنها ۲.۲ میلیون دلار فروش کرده است.

پوستر فیلم The Matrix Resurrections

البته فیلم The Matrix Resurrections همزمان با اکران ازطریق سرویس HBO Max نیز منتشر شده، اما باز هم عملکردی کمتر از انتظاری را داشته است. همچنین فیلم Matrix 4 در مجموع ۱۶.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. البته این تنها خبر بد برای فیلم The Matrix Resurrections نیست و فیلم ماتریکس 4 سینمااسکور B- را از تماشاگران دریافت کرده است که نمی‌تواند خبر خوبی برای برادران وارنر باشد. فیلم ماتریکس در سال ۱۹۹۹ سینمااسکور A- را از تماشاگران دریافت کرده بود.

همچنین فروش جهانی فیلم Spider-Man: No Way Home به ۸۱۳.۹ میلیون دلار رسید تا فیلم مرد عنکبوتی 3 رسما به پرفروش‌ترین فیلم هالیوود در سال ۲۰۲۱ و در دوران همه‌گیری ویروس کرونا تبدیل شود و ظاهرا به اولین فیلم یک میلیارد دلاری این دوران نیز تبدیل خواهد شد. فیلم Spider-Man 3 تاکنون ۳۶۵.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۵۷.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کرده که این فروش تنها تا روز چهارشنبه بوده است.

با اینکه بسیاری از کشورها به‌خاطر سویه جدید کرونا محدودیت‌های جدیدی را وضع کرده‌اند، اما به‌نظر نمی‌رسد که فعلا تاثیر زیادی روی فروش فیلم Spider-Man: No Way Home گذاشته باشند و فیلم مرد عنکبوتی 3 هم‌اکنون یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول بوده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که انیمیشن Sing 2 قرار است به‌جای فیلم ماتریکس 4، رقیب فیلم Spider-Man: No Way Home در ایام کریسمس و سال نو میلادی باشد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده