نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال Atlanta

شبکه‌ی هولو بالاخره اعلام کرد که طرفدارهای سریال Atlanta چه زمانی می‌توانند به تماشای فصل سوم آن بنشینند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین Hulu تاریخ پخش سریال Atlanta (آتلانتا) را اعلام کرده است. فیلم‌برداری این سریال کمدی درام که توسط دونالد گلاور ساخته شده، در ماه اوت سال ۲۰۲۱ به پایان رسید. اما تاریخ پخش آن تاکنون مشخص نشده بود. حساب توئیتر رسمی با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد: «دیر نکنید! فصل ۳ سریال آتلانتا در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) از شبکه‌ی Hulu پخش می‌شود».

جان لندگراف از شبکه‌ی FX در ماه اوت گفت که فصل سوم سریال Atlanta از مدت‌ها پیش در مرحله‌ی پس از تولید است. زیرا فصل چهارم در دست تولید قرار دارد و فیلم‌نامه‌ی آن به‌طور کامل نوشته شده است. با اینکه فصل‌های سوم و چهارم سریال آتلانتا برای پخش در سال ۲۰۲۱ میلادی در نظر گرفته شده بودند، ظاهرا تولید آن‌ها تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. جان لندگراف توضیح داد که بخشی از دلیل سکوت آن‌ها در خصوص زمان پخش سریال ناشی از برنامه‌های هیرو مورای و دونالد گلاور بود. بااین‌حال او اشاره کرد که سریال Atlanta در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ میلادی باز خواهد گشت.

به‌نظر می‌رسد که این وعده‌ی جان لندگراف محقق شده است و طرفدارها می‌توانند در سومین ماه سال ۲۰۲۲ میلادی منتظر پخش فصل سوم سریال Atlanta باشند. باعنایت‌به اینکه فصل دوم این سریال کمدی درام در سال ۲۰۱۸ میلادی پخش شد، فصل سوم تقریبا پس از ۴ سال از راه می‌رسد. از آن‌جایی‌که حساب توئیتر سریال در طول این مدت سکوت اختیار کرده بود و تنها در ماه گذشته یک تیزر کوتاه از آتلانتا به اشتراک گذاشت، رخ دادن این اتفاق سروصدای بسیار زیادی به‌پا کرده است.

دونالد گلاور در نقش ارنست مارکس، برایان تایری هنری در نقش آلفرد مایلز/ پیپر بوی، کیت استنفیلد در نقش داریوس اپس و زازی بیتز در نقش ونسا کیفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Atlanta به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال کمدی درام ماجراهای ارنست مارکس را دنبال می‌کند که پس از ترک تحصیل از دانشگاه به مدیر برنامه‌ی پسر عمویش آلفرد تبدیل می‌شود که تلاش دارد تا پای خود را بین رپرهای معروف آتلانتا باز کند. زمانی‌که ارن متوجه می‌شود که آلفرد در آستانه‌ی تبدیل شدن به یک ستاره‌ی موسیقی است، ناامیدانه به‌سراغ برقراری ارتباط با او می‌رود تا بلکه بتواند به زندگی خود و دخترش سروسامان دهد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده