نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۲

حضور دشمنان سوپرمن در فیلم فلش

طبق اعلام برادران وارنر، دو شخصیت شرور و منفی فیلم Man of Steel قرار است در فیلم The Flash حضور داشته باشند.

در ماه مهر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا رسما به پایان رسید و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت دو بازیگر دیگر در فیلم فلش اعلام شده است. طبق اعلامیه وب‌سایت برادران وارنر از فیلم‌های سال ۲۰۲۲ این استودیو فیلمسازی، نام دو دشمن سوپرمن در میان بازیگران فیلم فلش دیده می‌شود. مایکل شنون، بازیگر نقش ژنرال زاد و آنتیه تراوه، بازیگر نقش فائورا که هر دو در فیلم Man of Steel نیز حضور داشتند، قرار است در فیلم The Flash بازگردند.

پیش از این می‌دانستیم که مایکل کیتون برای نقش بتمن در فیلم فلش باز خواهد گشت و باتوجه‌به مولتی‌ورس بودن فیلم و سرنوشت زاد و فائورا در فیلم مرد پولادین، شنون و تراوه احتمالا از دنیای دیگری خواهند بود که احتمالا آن‌ها متعلق به دنیای سوپرگرل هستند. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست نقش ژنرال زاد و فائورا در فیلم The Flash قرار است چقدر بزرگ باشد. البته برادران وارنر ازطریق وب‌سایت خود اخیرا بازگشت کیتون برای نقش بتمن در فیلم Batgirl را اعلام کرده بود.

آنتیه تراوه در نقش فائورا در فیلم Man Of Steel

ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین (بتمن)، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن، ران لیوینگستون در نقش هنری آلن، ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده